تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث سه مرکز جدید معاینه فنی در خراسان رضوی

احداث سه مرکز جدید معاینه فنی در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی سالیانی مدیرکل دفترفنی، امورعمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی گفت: هم اکنون در سطح  این استان 30 مرکز با 43 خط معاینه فنی و در کلان شهر مشهد  پنج مرکز با 16خط فعال است.
وی با بیان این مراکز جدید در شهرهای درگز، نقاب (جوین) و فیروزه احداث خواهد شد، افزود: با عنایت به ابلاغ مصوبه شواری عالی حفاظت محیط زیست در خصوص لزوم تجهیز شدن مراکز معاینه فنی به دستگاه آنالایزر جدول حد مجاز خروجی گازها از اگزوزخودروهای بنزینی و دیزلی به شهرداری ها و مراکز معاینه فنی ابلاغ شده است.
سالیانی گفت: با توجه به راه اندازی سیستم پلاک خوان توسط دوربین های ترافیک شهری از اردیبهشت 96 در کلان شهر مشهد، تمام خودروها که فاقد معاینه فنی هستند اعمال قانون خواهد شد و مالکین خودروها باید هرچه سریعتر اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.
وی افزود: در شهرستان های سطح استان که فاقد دوربین ترافیک شهری هستند اعمال قانون توسط پلیس راهور طبق روال و ضوابط قانونی انجام می شود.
انتهای پیام// م.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث سه مرکز جدید معاینه فنی در خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..