تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داوودی: شرمنده هواداران شدیم/ هدف ما جبران این شکست است

داوودی: شرمنده هواداران شدیم/ هدف ما جبران این شکست استرحمان داوودی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از قبول شکست 3 بر صفر مقابل پیکان در آغاز مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال، گفت: کار ما مقابل پیکان بسیار سخت بود. بسیاری از بازیکنان را در اختیار نداشتیم و این شرایط را برای ما دشوار کرده بود.

وی ادامه داد: پیکان تیم بسیار منسجم و هماهنگی دارد. آن‌ها مسلط‌ تر از تیم ما بازی کردند و توانستند از همان ابتدا پیش بیفتند و برتری خود را حفظ کنند. ما با این شکست شرمنده هوادارانمان شدیم و در تلاش هستیم در ارومیه این باخت را جبران کنیم.

داوودی با اشاره به وضعیت داوری این دیدار گفت: متاسفانه داوری در برخی دقایق بازی با مشکلاتی مواجه بود. زمانی که تقاضای ویدئو چک می شد هم داور بازی در برخی صحنه‌ها تشخیص درست نداشت و این موضوع منجر شد در برخی دقایق بازی نتوانیم به بازی مسلط شویم.

بازیکن تیم شهرداری ارومیه، با بیان این مطلب که  تصور می کرد تیم ارومیه بازی بهتری ارائه دهد، گفت: تصور من این بود که بتوانیم بهتر کار کنیم اما متاسفانه اینطور نشد و فکر می‌کنم از لحاظ روحی در شرایط ایده آلی نبودیم و اعتماد به نفس کافی نداشتیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داوودی: شرمنده هواداران شدیم/ هدف ما جبران این شکست است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..