تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ منفی تاتنهام به دیه گو مارادونا

پاسخ منفی تاتنهام به دیه گو مارادونابه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تدی شرینگهام اسطوره باشگاه منچستریونایتد و تاتنهام هاسپرز در تازه ترین اظهار نظر خود گفت به یاد دارم که دیه گو مارادونا در آستانه پیوستن به جمع سفید پوشان وایت هارت لین بود که اوسی آردلیز، سرمربی تیم در کمال تعجب با این انتقال مخالفت کرد.

شرینگهام ادامه داد: پس از 25 سال فاش می کنم که قرار شد این موضوع بین سران تاتنهام، دیه گو مارادونا واوسی آردیلز مخفی بماند چرا که سرمربی اسبق سفید پوشان، وایت هارت لین معتقد بود مخفی بودن این مذاکره نافرجام به نفع همگی است.

گلزن فینال لیگ قهرمانان اروپا برای منچستری ها درسال 1999 افزود: آردیلز معتقد بود اگر هواداران تاتنهام بفهمند که چگونه وی فرصت امضای قرارداد با مارادونا را از دست داده برایش بسیار ناخوشایند خواهد بود واگر موضوع لو می رفت برای مارادونا نیز بسیار گران تمام می شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ منفی تاتنهام به دیه گو مارادونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..