تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکبری: بازی برگشت شرایط متفاوتی دارد/ در ست سوم به مشکل برخوردیم

اکبری: بازی برگشت شرایط متفاوتی دارد/ در ست سوم به مشکل برخوردیمپیمان اکبری در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل شهرداری ارومیه در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی گفت: شهرداری ارومیه تیم قدرتمندی است و والیبال خوبی بازی می‌کند. البته به سختی تا این مرحله رسیده بود و شاید یکی از دلایل اینکه در این مسابقه عملکرد همیشگی خود را ارائه نکرد همین راه دشوار باشد. 

وی درباره عملکرد شاگردانش در این مسابقه اظهار داشت: ما در این مسابقه خوب بازی کردیم اما شهرداری هم آمادگی همیشگی خود را نداشت که خستگی مسابقات قبلی می تواند دلیل آن باشد.

اکبری افزود: در ست سوم کمی به مشکل خوردیم. البته برای هر تیمی که 2 بر صفر جلو افتاده، ست سوم کمی سخت می شود. از سوی دیگر تغییراتی که تیم حریف در ترکیب خود داد آنالیز ما را دچار مشکل کرد و به همین دلیل چند امتیاز عقب افتادیم.

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: با استفاده از نقاط ضعف حریف، برنامه های خود را به خوبی اجرا کردیم. باید عملکرد خود در این مسابقه را بررسی کنیم تا اگر همچنان ضعفی داریم برای مسابقه بعدی برطرف شود.

اکبری درخصوص دیدار دوم که به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد، گفت: بازی دوم شرایط متفاوتی با این مسابقه دارد زیرا شهرداری ارومیه از حمایت چند هزار هوادار خود بهره می برد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکبری: بازی برگشت شرایط متفاوتی دارد/ در ست سوم به مشکل برخوردیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..