تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش حل می‌شود

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت که معاون پارلمانی این وزارت خانه موضوع را حل می‌کند.

استیضاح وزیر آموزش و پرورش حل می‌ شود

حسینعلی امیری ظهر امروز پس از جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران افزود: از زمانی که دانش آشتیانی کار خود را شروع کرده چند ماه بیشتر نمی گذرد بنابراین نمی توان عملکرد وی را ارزیابی کنیم. 


وی افزود: الان وقت استیضاح نیست و نمایندگان هم در این زمینه هم بحث های محلی و منطقه ای دارند که خود معاون پارلمانی آموزش وپرورش این مسئله را حل می‌کند.

امیری در پاسخ به این پرسش که دولت چه اقدامی برای شفاف سازی هزینه های انتخابات جاری خواهد داشت، خاطر نشان کرد: اکنون لایحه جامع انتخابات در دولت در حال بررسی است که موضوع شفافیت هزینه های انتخاباتی نیز در این لایحه دیده شده است. دولت از این شفاف سازی استقبال می‌کند.


منبع: ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش حل می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..