تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محسن رضایی رئیس جمهور می شود؟! + عکس

محسن رضایی جدیدترین پست اینستاگرامی خود را به انتخابات ریاست جمهوری اختصاص داد.

محسن رضایی رئیس جمهور می شود؟

محسن رضایی جدیدترین پست اینستاگرامی خود را به انتخابات ریاست جمهوری اختصاص داد.


در حالی که چند ماه بیشتر به دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری باقی نمانده ، بحث انتخابات داغ شده و افراد و چهره های سیاسی بسیاری را به عنوان کاندیداتوری ریاست جمهوری معرفی می کنند. در همین راستا سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفتگویی با یکی از خبرگزاری های معتبر انجام داد و در این گفتگو اعلام کرد که رد چنین تقاضایی برایم سخت است.

رضایی در صفحه اینستاگرامش قسمتی از گفتگوی اختصاصی اش در زمینه انتخابات ریاست جمهوری را منتشر کرد.
رضایی نوشت:
 
"مصاحبه صبحگاهی.صبح، خبرنگار مهر سؤال می‌کرد که اگر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای کاندیداتوری در انتخابات به شما تکلیف کنند، چه می‌کنید؟
گفتم نظرم تغییر نکرده، البته به تکلیف نیروهای انقلاب احترام می‌گذارم. رد چنین تقاضایی هم برایم سخت است. اگر به من تکلیف کردند، آن وقت درباره آن فکر خواهم کرد. با این حال امیدوارم کسی دیگرازنیروهای انقلاب، این تکلیف را به عهده بگیرد. به خبرنگار سیاسی مهر توضیح دادم که در گذشته از کاندیداتوری دو هدف داشتم؛ اول ایجاد تحول اقتصادی و فرهنگی و دوم،  آماده کردن نسل های سوم و چهارم انقلاب برای دردست گرفتن  اداره کشور؛ هنوز هم این دو را اولویت کشور می‌دانم."

 محسن رضایی رئیس جمهور می شود؟


 
 باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط:

عکس: پدر و مادر محسن رضایی

محسن رضایی یک پدیده خطرناک‌تر از داعش را معرفی کرد!+عکس

محسن رضایی در خانه پدر بزرگ رهبر کره شمالی! + عکس

محسن رضایی در مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی + عکس

گپ‌وگفت محسن رضایی با یک پیرزن خاص+عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محسن رضایی رئیس جمهور می شود؟! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..