تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محاکمه بازیگر معروف به خاطر عشق به پاکستان!

رامایا سپاندانا هنرپیشه هندی به دلیل انتقاد از سخنان مانوهار پاریکار، وزیر دفاع هند که گفته بود «رفتن به پاکستان معادل رفتن به جهنم است» متهم شده است.

فرادید| رامایا سپاندانا هنرپیشه هندی به دلیل انتقاد از سخنان مانوهار پاریکار، وزیر دفاع هند که گفته بود «رفتن به پاکستان معادل رفتن به جهنم است» متهم شده است.

 رامایا سپاندانا، هنرپیشه هندی و نماینده سابق پارلمان چندی پیش برای شرکت در  کنفرانس نمایندگان جوان پارلمان  سفری به اسلام آباد داشت و  در آنجا از سخنان تند وزیر دفاع هند  در خصوص پاکستان انتقاد کرد.
 
رامایا گفت: پاکستان جهنم نیست. در آنجا مردمانی مثل ما زندگی می کنند و برخورد خوبی نسبت با ما دارند».
 
هنرپیشه هندی به دلیل تعریف از پاکستان  و توهین به حس وطنپرستان هند  متهم به « فتنه انگیزی» شده است. محکمه او به تاریخ 27 اوگست دایر میشود.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محاکمه بازیگر معروف به خاطر عشق به پاکستان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..