تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس/ رونمایی قدرتمندترین خودرو هیدروژنی

شرکت سازنده خودروهای الکتریکی NanoFlowcell با انتشار تصاویری از تولید جدیدترین خودرو اسپرت خود خبر داد که قرار است به صورت رسمی در نمایشگاه خودرو ژنو در ماه مارس به نمایش دربیاید.

به گزارش مشرق، این خودرو که برای نخستین بار در جهان از سیستم سوخت رسانی سلولی قابل کنترل در جهان بهره میبرد دارای چهار موتور الکتریکی با ولتاز پایین است که Quant ۴۸Volt وعده داده است تا دارای عملکرد چشمگیر باشد.

قدرت پیشرانه این خودرو حول و حوش ۷۶۰ اسب بخار از چهار موتور الکتریکی ۱۴۰ کیلووات است که شتاب صفرتا صد آن ۲.۴ ثانیه و حداکثر سرعت آنئ نیز در حدود ۳۰۰ کیلومتر در ساعت به صورت محدود است.

بر خلاف وسایل نقلیه سلول سوختی معمولی که از هیدروژن فشرده بهره میگیرند فناوری نانوفلوسل توسط یک مایع الکترولیت با نام تجاری  ‘bi-ION’ بهره میگیرد که طبق اعلام شرکت سازنده غیر سمی، غیر قابل اشتعال و بسیار سازگار با محیط زیست است.

با فناوری جدید این شرکت قادر به استفاده از ولتاژ پایین با عملکرد بالا است.

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس/ رونمایی قدرتمندترین خودرو هیدروژنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..