تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفر مسعود بارزانی به فرانسه و دیدار با اولاند

 فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه روز گذشته در دیدار با مسعود بارزانی رئیس اقلیم خودمختار کردستان عراق، بر حمایت کامل فرانسه از کردستان عراق تاکید کرد.به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از رسانه های فرانسوی، فرانسوا اولاند با اشاره به نقش کردها در مبارزه علیه داعش ابراز امیدواری کرد که موصل غربی با عملیات ائتلاف و نیروهای عراقی هر چه زودتر از کنترل داعشی ها خارج شود.

اولاند با اشاره به شرایط دشوار کردستان عراق در تابستان 2014 یعنی زمانی که موجودیت این اقلیم خودمختار در معرض خطر بود، اعلام کرد امروز هم مانند گذشته از کردستان عراق حمایت می کنیم.

رئیس منطقه خودمختار کردستان عراق دیروز (سه شنبه) وارد فرانسه شد تا با مقامات این کشور در مورد روابط دو جانبه و تحولات منطقه دیدار و گفتگو کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفر مسعود بارزانی به فرانسه و دیدار با اولاند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..