تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکبری: شهرداری ارومیه خسته بود

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت:در والیبال وقتی دو ست از حریف پیش می افتید به طور طبیعیی بازیکنان بازی را سهل تر می گیرند.

به گزارش کاپ، پیمان اکبری پس از پیروزی شاگردانش برابر شهرداری ارومیه اظهار داشت: دو تیم بازی بسیار خوبی انجام دادند و توانستیم با استفاده از امکانات میزبانی این تیم خوب را با نتیجه سه بر صفر شکست دهیم. 
وی درباره تیم شهرداری ارومیه اظهار داشت: تیم شهرداری ارومیه، تیم بسیار خوبی است و بازیکنان و کادر باتجربه ای دارد و به طور حتم یکی از دلایل باخت این تیم برابر پیکان خستگی بازیکنانش بود.
سرمربی تیم والیبال پیکان درباره دلایل بازی نکردن جواد معنوی نژاد گفت: معنوی نژاد به دلیل آسیب دیدگی فعلا در حال آب درمانی است و در تلاش هستیم این بازیکن را به دیدار بعدی برسانیم.
وی درباره دیدار برگشت با شهرداری ارومیه اظهار داشت: به طور حتم آن دیدار بسیار سخت خواهد بود زیرا 6 تا هفت هزار هوادار مشتاق ارومیه ای یک صدا تیم خود را تشویق خواهند کرد و این نه تنها برای تیم پیکان بلکه برای تیم های دیگر نیز کار را سخت می کند.
اکبری درباره عقب افتادن تیمش در ابتدای ست سوم اظهار داشت: در والیبال وقتی دو ست از حریف پیش می افتید به طور طبیعی بازیکنان بازی را سهل تر گرفته و یکی از دلایل عقب افتادن بازیکنان این موضوع بود؛ همچنین سرمربی تیم حریف با تغییراتی که در ترکیب تیمش ایجاد کرد، باعث تحول شد و تا تاکتیک حریف را شناسایی و به بازیکنان منتقل کنیم قدری زمان برد.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکبری: شهرداری ارومیه خسته بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..