تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد موزه تمدن اسلامی موجب افزایش کیفیت زندگی مردم قزوین می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی درمراسم امضاء تفاهم نامه سه جانبه ایجاد موزه تاریخ تمدن اسلام که روز چهارشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: مبادله این موافقت نامه موجب خواهد شد تا با یک عزم ملی برای ایجاد موزه ای ارزشمند در استان که به توسعه شهری و گردشگری کمک خواهد کرد اقدام شود.

وی افزود: ایجاد موزه تاریخ تمدن اسلام یکی از پروژه های مهم توسعه ای در شهر قزوین است که امیدواریم بسرعت اجرایی شود.

استاندار بیان کرد: انتخاب قزوین به عنوان پایلوت توسعه پایدار شهری و اجرای طرحی بزرگ و مهم برای ایجاد موزه تاریخ تمدن اسلامی در محله دیمج و سردار اتفاق ارزشمندی است که می تواند به رونق گردشگری، افزایش کیفیت زندگی ساکنان منطقه و رضایت مندی مردم منجر شود.

همتی گفت: شهردار قزوین به عنوان رئیس مجمع جهانی شهرهای اسلامی توانستند بخوبی از جایگاه تاریخی قزوین دفاع کنند و در رقابت با شهرهای مهم جهان نظر سازمانهای جهانی را برای اجرای طرح های پایلوت در قزوین جلب کنند که این کار جای تقدیر دارد.

هم افزایی مدیران شهری در قزوین مطلوب است

استاندار یادآورشد: هم افزایی شهردار، شورای شهر و مدیران شهری بسیار خوب و مطلوب است و امیدواریم با پایلوت شدن قزوین بتوانیم پیام خود را در معرفی قزوین به گوش جهانیان برسانیم.

همتی بیان کرد:امیدواریم با این کار اصالت قزوین به عنوان یکی از شهرهای فاخر و برجسته کشور تبیین شده و گامهای موثری در مسیر شکوفایی شهری متناسب با شایستگی مردم با فرهنگ قزوین برداشته شود.

در ادامه تفاهم نامه سه جانبه ما بین وزارت راه و شهرسازی، استانداری و شهرداری قزوین برای ایجاد موزه تاریخ تمدن اسلامی در محله دیمج و سردار قزوین امضاء شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد موزه تمدن اسلامی موجب افزایش کیفیت زندگی مردم قزوین می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..