تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم Mission: Impossible 6 قرار است با قسمت‌های قبلی سری، تفاوت‌های اساسی داشته باشد

فیلم Mission: Impossible 6 قرار است با قسمت‌های قبلی سری، تفاوت‌های اساسی داشته باشد

بعد از تاخیرهای متعدد، قسمت بعدی سری فیلم‌های محبوب «ماموریت غیر ممکن» (Mission: Impossible) در بهار ۲۰۱۷ مراحل تولید خود را به صورت رسمی آغاز می‌کند. حال در فاصله باقی‌مانده، کریستوفر مک‌کوری، کارگردان فیلم Mission: Impossible 6، در مورد این فیلم و چگونگی تفاوت آن با قسمت‌های قبلی مجموعه گفته است. با تک‌شات در ادامه همراه شوید.

 

کریستوفر مک‌کوری در مصاحبه جدید خودش با وب‌سایت Empire، اعلام کرد که فیلم «ماموریت غیر ممکن 6» قرار است سنت همیشگی سری را بکشند و این بار قرار نیست که فیلم (همچون قسمت‌های قبلی) با یک صحنه اکشن و بزن‌بزن بزرگ آغاز شود. مک‌کوری می‌‌گوید که صحنه ابتدایی فیلم، قرار است بسیار سنت‌شکن باشد و بینندگان به خوبی این را احساس خواهند کرد:

فیلم قرار نیست با یک صحنه اکشن آغاز شود و این موضوع [به نظر من] بزرگ‌ترین گام فیلم [در راستای تفاوت‌ با قسمت‌های قبلی] است.

 

مک‌کوری در ادامه مصاحبه خود با Empire گفت که این فیلم سینمایی قرار است سفری احساسی را برای اتان هانت (که توسط تام کروز بازی می‌شود)، بازیگر نقش اول سری فیلم‌های ماموریت غیر ممکن، رقم بزند:

من تا کنون ۵ قسمت از این فیلم‌ها را دیده‌ام و [صراحتا بگویم که] شخصیت حقیقی اتان را نمی‌شناسم و نمی‌‌دانم او کیست. یکی از فیلم‌های سری به گونه‌ای با زندگی شخصی او ارتباط داشت؛ اما فیلم‌های دیگر سری در مورد این بوده‌اند که مردم فکر می‌کنند چه چیزی در ذهن اتان می‌گذرد. من می‌خواهم در فیلم ماموریت غیر ممکن 6، شخصیت واقعی اتان را بشناسم. می‌خواهم برایش یک سفر احساسی را رقم بزنم و تام کروز هم بسیار از این ایده استقبال کرده است.

 

مک‌کوری در ادامه صحبت‌هایش گفت که قرار نیست فیلم جدید شامل رشته‌ای به هم پیوسته از صحنه‌های اکشن باشد:

نمی‌خواهم در فیلم جدید یک دسته صحنه اکشن به هم پیوسته را به تصویر بکشم. من واقعا قصد دارم که شخصیت اتان را مدیریت کنم؛ پس می‌خواهم او را در فیلم جدید در یک سری سرگردانی‌های اخلاقی بغرنج قرار دهم و سپس این سرگردانی‌ها را به هم ربط دهم و پس از آن، می‌خواهم همه آن‌ها را به صحنه‌های اکشن افسار گسیخته و بزرگ مرتبط کنم.

 

فیلم «ماموریت غیر ممکن 6» (Mission: Impossible 6) در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۶ مراحل فیلمبرداری‌اش را آغاز کند، اما مشکل مربوط به دستمزد تام کروز و استودیو سازنده فیلم، باعث شد که ساخت آن آغاز نشود. حال طبق مذاکرات انجام شده، مراحل ساخت فیلم قرار است در ماه آوریل آغاز شود. 

 

جدیدترین فیلم از مجموعه «ماموریت غیر ممکن»، فیلم «ماموریت غیر ممکن 5: ملت یاغی» (Mission: Impossible – Rogue Nation) بود که در سال ۲۰۱۵ اکران شد و توانست در باکس آفیس ۶۸۲ میلیون دلار پول به جیب بزند. Mission: Impossible 6 در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷) اکران خواهد شد.

 

تام کروز که قرار است در «ماموریت غیر ممکن 6» هم نقش اصلی باشد، در حال ایفای نقش در فیلم مورد انتظار «مومیایی» (The Mummy) نیز هست. جالب است بدانید که سازندگان اخیرا گفته‌اند سکانس‌های اصلی فیلم Mission: Impossible 6 احتمالا در پاریس ضبط خواهند شد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم Mission: Impossible 6 قرار است با قسمت‌های قبلی سری، تفاوت‌های اساسی داشته باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..