تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیفون 8 احتمالا با حافظه پایه 64 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد

آیفون 8 احتمالا با حافظه پایه 64 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد

شرکت اپل تا پیش از این آیفون‌های خود را در نسخه‌های مختلف و با حافظه‌های داخلی مختلف به بازار عرضه می‌کرد و اگر گزارش جدیدی که در این زمینه منتشر شده صحت داشته باشد، در سال جاری میلادی شاهد تولید نسخه‌های 32 گیگابایتی آیفون جدید اپل یعنی آیفون 8 نخواهیم بود. با تک شات همراه باشید.

کاربران اپل مدت‌هاست از اپل درخواست می‌کنند که نسخه پایه آیفون‌ها را با حافظه داخلی بیشتری تولید کند. بسیاری از گوشی‌های هوشمند پرچمدار اندرویدی در نسخه پایه دارای حافظه داخلی 64 گیگابایتی هستند. اکنون گزارش‌ جدیدی منتشر شده که از حذف نسخه 32 گیگابایتی آیفون 8 خبر می‌دهد.

به این ترتیب انتظار می‌رود که اپل مدل استاندارد و پایه آیفون 8 خود را دست کم به حافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز کند. نسخه گران قیمت‌تر آیفون 8 نیز دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. پیش از این شایعه شده بود که آیفون 8 در مقایسه با آیفون‌های قبلی توید شده توسط اپل گران قیمت‌تر خواهد بود، حتی برخی معتقدند که کاربران باید برای خرید این گوشی جدید مبلغ 1000 دلار را اختصاص دهند. به این ترتیب این گزارش نشان می‌دهد که اپل قصد ندارد با انتخاب این بازه قیمت بالا، نسخه 32 گیگابایتی را به عنوان مدل پایه آیفون 8 خود معرفی کند.

از سوی دیگر انتظار می‌رود آیفون‌های 7s و 7s Plus نیز که احتمالا پاییز امسال رونمایی خواهند شد، هم چنان دارای حافظه داخلی پایه 32 گیگابایتی خواهد بود. اما هیچ یک از این اخبار هنوز به صورت رسمی توسط اپل تایید نشده‌اند و باید منتظر اخبار رسمی بمانیم.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیفون 8 احتمالا با حافظه پایه 64 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..