تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت ساماندهی ورود نشائ گل از خارج به داخل کشور

برخی از تولید کنندگان گل ارکیده با ورود نشای ارکیده از هلند به این شهرستان با مشکل مواجه شدند .

رئیس اتحادیه گل وگیاه کشور گفت : سطح گل وگیاه درکشور 8هزار هکتار است که 1100هکتار درشهرستان پاکدشت است .  
سلطان محمدی افزود :ساخت گلخانه ها بارطوبت بالا ، وورود نشای گلهای مختلف، باید ساماندهی شود نه اینکه به صورت قاچاق وارد شود  و سود به جیب برخی افراد خاص بشود. وی گفت :صادرات گل سال گذشته درکشور 200میلیون دلار بوده اما واردات نشائ گل  500 برابر بوده است که به عنوان نمونه800هزار قلمه گل شمدانی از هلند بیاوریم واین جای تامل دارد .
اگر نشای باکیفیت درکشور تولید شود هم از خزوج ارز جلوگیری می کند وهم تولید کننده راضی است .
جالب اینجاست تولید کننده داخلی توانستند نشائ گل ارکیده تولید کنند،اما این نشا نتوانسته نیاز تولید کننده رابرآورده کندچرا که تولید کنند از نشائ ارکیده هلند درچندسال می تواند غنچه وشکوفه های زیادی را برداشت کند .
 شهرستان پاکدشت سالانه بیش از 900میلیون گل شاخه بریده تولید می کند ودرسطح کشور رتبه نخست دارد .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت ساماندهی ورود نشائ گل از خارج به داخل کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..