تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خسارت یکصد میلیون تومانی بارندگی ها به تربت جام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد یوسف بدری احمدی با اشاره به شدت بارندگی اخیر در تربت جام افزود : برای جلوگیری از کاهش خسارت به دایره  شهری تربت جام بیش از50 دستگاه وسائط موتوری و بیش از 200پرسنل نیروی انسانی برای کمک به شهروندان آماده خدمت رسانی بودند .
او خاطر نشان کرد : هواشناسی از قبل جنین وضعیتی را پیش بینی کرده بود ، اما شدت بارندگی های اخیر به گونه ای بود که اگر چند ساعت دیگر ادامه پیدا می کرد امکانات و دستگاههای خدماتی برای بحران کافی نبودند و باید نسبت به حوادث طبیعی هوشیارتر عمل کنیم تا مشکلاتی برای شهروندان بوجود نیاید.
شهردار تربت جام اعلام کرد : به 7 واحد مسکونی و تعدادی از درختان سطح شهر خسارت جدی وارد آمد.
انتهای پیام// س ج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خسارت یکصد میلیون تومانی بارندگی ها به تربت جام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..