تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاچاقچی سیگار خارجی دستگیر شد

ساعت: 16:00 منتشر شده در مورخ: 1395/12/04 شناسه خبر: 1046286

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان البرز خبر داد:

فرمانده انتظامی شهرستان البرز عنوان کرد: در بازرسی مأموران نیروی انتظامی شهرستان البرز از یک دستگاه خودرو ی پراید تعداد 123 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ خسروی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان البرز در گفت‌وگو با ندای البرز  از کشف تعداد ۱۲۳ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق خارجی در شهرستان البرز خبر داد و اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۱ الوند این شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا به ویژه کالای دخانی هنگام گشت‌زنی در آزادراه قزوین _ تهران به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی مأموران از دستگاه خودرو تعداد ۱۲۳ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان البرز ارزش ریالی سیگار قاچاق خارجی مکشوفه را در حدود ۲۵۰ میلیون ریال اعلام و اضافه کرد: متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی استان قزوین معرفی شد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاچاقچی سیگار خارجی دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..