تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقتصاد مقاومتی به متن و بطن جامعه گره خورده است/ همفکری و خرد جمعی مشکلات اقتصادی را حل می کند

ساعت: 15:28 منتشر شده در مورخ: 1395/12/04 شناسه خبر: 1046088

مدیرعامل شرکت لوله و مخابرات منطقه شمال غرب گفت: شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به متن و بطن جامعه گره خورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  موج رسا; الماس پور زاهدی در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل اظهار داشت: برای خروج از تحریم های ظالمانه علیه نظام اسلامی توجه به رهنمودهای رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی ضروری است.

وی با اشاره به اینکه سرلوحه قرار دادن محورهای اقتصاد مقاومتی موجب خروج از سلطه تحریم کشورهای خارجی و رفع مشکلات اقتصادی می شود، افزود: مطالبه رهبری در حوزه اقتصاد به خوبی اهمیت این موضوع را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت لوله و مخابرات نفت ایران، منطقه شمال غرب با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی نشان از اهمیت،حساسیت و نگاه استرتژی ایشان به این موضوع است، خاطرنشان کرد:این موضوع بر ضرورت تمرکز همه مسئولان به وضعیت اقتصاد و معیشت مردم دارد.

پور زاهدی با اشاره به اینکه باید با همفکری،هم اندیشی و خرد جمعی به حل مشکلات اقتصادی جامعه پرداخت، بیان داشت:همانند دوران جنگ تحمیلی باید دست به دست هم داده و هرکس به اندازه خود باید پای کار باشد.

وی تصریح کرد: همسویی و همجهتی موجب کاهش مشکلات اقتصادی می شود.

وی با بیان اینکه شعار امسال به متن و بطن جامعه گره خورده است، افزود: ارتباط دو سویه بین مردم و مسئولان موجب گذر از وضعیت کنونی اقتصاد می شود.

این مسئول با بیان اینکه توجه به اقتصاد مقاومتی یکی از ضرورت ها،اولویت ها و نیاز کشور است، ادامه داد: اقتصاد مقاومتی گذر از یک اقتصاد وابسته  به اقتصاد مستقل است.

مدیرعامل شرکت لوله و مخابرات نفت ایران، منطقه شمال غرب ادامه داد: اقتصاد مقاومتی راه درستی در برابر تحریم ها و سیاست های غیر عقلانی  بوده و توجه به آن موجب اقتصادی پویا، غیر وابسته و پاسخگو به تقاضاهای مردم می شود.

پور زاهدی بر ضرورت تبدیل ظرفیت های بالقوه به بالفعل تاکید کرد و گفت: باید با برنامه حرکت کرده و با سرعت برنامه ریزی های لازم انجام شود.

وی گفت: توسعه اقتصادی موجب رفاه مردم شده و فرآیند سیاسی،اقتصادی و اجتماعی جامعه نو و متحول شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقتصاد مقاومتی به متن و بطن جامعه گره خورده است/ همفکری و خرد جمعی مشکلات اقتصادی را حل می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..