تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث دو پارک ویژه بانوان در شهر ارومیه در حال اتمام است

ساعت: 16:47 منتشر شده در مورخ: 1395/12/04 شناسه خبر: 1046323

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: هم اینک احداث دو پارک ویژه بانوان در شهر ارومیه در حال اتمام است و به‌زودی کار احداث یک پارک جدید اختصاصی برای زنان این شهر آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تیار؛‌ لطیفه مبیّن ظهر امروز در نهمین نشست مشورتی بانوان عضو شوراهای اسلامی شهرهای آذربایجان غربی که به میزبانی ارومیه برگزار شد، گفت: تا کنون هشت جلسه برگزار شده و از سوی شورای شهر ارومیه برنامه‌هایی انجام شده تا با استفاده از آن از ظرفیت مدیریتی  بانوان در رسیدگی به مسائل مدیریتی شهری بهره گرفته شود.

وی افزود: هم اینک احداث دو پارک مخصوص بانوان در شهر ارومیه در حال اتمام است و به‌زودی کار احداث یک پارک جدید اختصاصی برای زنان این شهر آغاز  می‌شود.

عضو شوراس اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: موضوع توانمند سازی بانوان شهر ارومیه نیز جزو برنامه‌هایی است که در شورای شهر چهارم پیوسته مورد توجه قرار داشته و سلسله برنامه‌هایی در همین راستا انجام شده است.

وی تصریح کرد: برای اجرای طرح‌های مرتبط به بانوان به ویژه طرح‌های توانمندسازی، شهرداری‌ها کمک‌های ویژه به بانوان مجری طرح‌ها می‌کنند تا این برنامه‌ها به طور صحیح اجرا شود.

مبیّن خاطر نشان کرد: اهداف طرح توانمندسازی بانوان شهر ارومیه شامل ارتقاء زندگی زنان شهروند مخصوصاً زنان سرپرست خانوار، ارتقاء روحیه ایثارگری و فرهنگی بانوان، تأمین حقوق عادلانه بانوان، تعلیم بانوان خلاق و مشارکت پذیر، تقویت نهاده خانواده و ترویج خود باوری و اعتماد به نفس است.

وی افزود: ایجاد امکانات برای کسب مهارت‌های حرفه‌ای، شناسایی بانوان نخبه و استفاده از آنها، تبیین نقش و رسالت‌های مادری، غنی سازی اوقات فراغت بانوان از دیگر اهداف طرح توانمندسازی بانوان شهر ارومیه است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مسائلی همچون احداث پارک بانوان برای ارائه بخشی از خدمات و جلوگیری از برخی آسیب اجتماعی، ایجاد مراکز خدمات مشاوره و خط تلفن امداد مشاوره و برپایی نمایشگاه و بازارچه‌های مخصوص بانوان  برای ارائه محصلات تولیدی از دیگر مواردی است که بر اساس مصوبه شورای شهر توسط شهرداری ارومیه انجام می‌شود.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث دو پارک ویژه بانوان در شهر ارومیه در حال اتمام است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..