تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوستان انرژی خود را صرف توسعه شهر کنند نه دادن ذهنیت منفی به مردم/ حاضرم بیایند و شهرداری را طبق اسناد مالی تحویل دهم تا واقعیت ها عیان شود

ساعت: 16:27 منتشر شده در مورخ: 1395/12/04 شناسه خبر: 1046308

واکنش شهردار سابق میاندوآب به اظهارات مختلف مطرح شده علیه وی؛

شهردار سابق میاندوآب گفت: بهتر است به جای شانتاژ و دادن ذهنیت منفی به مردم و انتساب عدم توانایی خود در پیشبرد توسعه شهری، واقعیات را بیان کنند و بیایند همین هفته شهرداری را طی صورتجلسه ای بر اساس اسناد مالی از من تحویل بگیرند تا واقعیت مشخص شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، بعد از استعفای عبدالله عبداللهی از شهرداری میاندوآب و پذیرش آن توسط استاندار آذربایجان غربی، اظهار نظر های متفاوتی در مورد عملکرد و میزان بدهی وی در محافل عمومی و حتی جلسات شورای شهر شده است.

در برخی از این اظهارات از عملکرد عبداللهی دفاع شده و آن را مورد تمجید قرار داده اند و در برخی دیگر نیز عملکرد وی را زیر سوال برده و ارقام مختلف بدهی از 30 میلیارد تومان گرفته تا حتی 50 میلیارد تومان نیز بیان کرده اند.

این اظهارات در حدود پنج ماهی که از رفتن عبداللهی می گذرد، بیشتر به گونه ای بوده که همواره عبداللهی سکوت کرده و از پاسخگویی پرهیز نموده است.

اما بالاخره مهر این سکوت نیز شکسته شد و عبدالله عبداللهی در گفت و گویی که با خبرنگار ما داشت، به این اظهارات و ارقام مختلفی که از میزان بدهی ها صبحت و بیان می شود، پاسخ داد.

شهردار سابق میاندوآب در این گفت و گو با خبرنگار ما  در پاسخ به اظهاراتی که از سوی تعدادی افراد و اعضای شورا در مورد مبلغ بدهی زمان شهرداری وی مطرح می شود، گفت: بهتر است به جای شانتاژ و دادن ذهنیت منفی به مردم و انتساب عدم توانایی خود در پیشبرد توسعه شهری، واقعیات را بیان کنند.

عبدالله عبداللهی اظهار کرد: بیایند همین هفته شهرداری را طی صورتجلسه ای بر اساس اسناد مالی از من تحویل بگیرند تا واقعیت مشخص شود.

 وی با بیان اینکه بر اساس اسناد مالی مستند و موجود در شهرداری مبلغ 300 میلیارد ریال تنها اسناد پرداختنی است، افزود: برای ارائه تراز مالی باید اسناد دریافتنی از این مبغ کسر گردد که در سال 95 بیش از 180 میلیارد ریال بوده و بنابراین در زمان تحویل شهرداری کل بدهی به 150 میلیارد ریال هم نمی رسید.

شهردار سابق میاندوآب با اشاره به اینکه در اواخر سال 92 که شهرداری را تحویل گرفتم، از جمع درآمد سالیانه 140 میلیارد ریالی، 90 میلیاردریال آن بدهی قبلی بود، تصریح کرد: در آن زمان به هیچ وجه عقب ماندگی میاندوآب، پایین بودن رفاه شهروندی، عدم وجود فضای سبز کافی و سایر خدمات رفاه شهری را به دیگران منتسب نکردم.

عبداللهی اظهار کرد: بنده بدون توجه به توانایی و میزان رضایتمندی مردم از مدیران قبلی، تنها و تنها در راستای توسعه شهر قدم برداشتم و توصیه می کنم که این دوستان نیز دلایل بروز وضعیت موجود در شهرداری را به جای انتساب به دوران طلایی مدیریت شهری در زمان بنده، در میان خودشان جستجو کنند و در قضاوت های خود تقوای الهی و شرف انسانی را معیار قرار دهند.

 وی با طرح این سوال که چرا این اظهارات را در چهارچوب قانون اثبات نمی کنند، افزود: اظهارات بی اساس و غیرتخصصی در فرجام، دامان این افراد را می گیرد و چرا علی رغم این همه بدهی که مدعی آن هستند، اصرار بر مسئولیت شهرداری داشته و می خواهند وارث بدهی باشند؟

شهردار سابق میاندوآب تصریح کرد: بهتر است به جای تکرار این اظهارات، دوستان انرژی خود را صرف توسعه شهر کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوستان انرژی خود را صرف توسعه شهر کنند نه دادن ذهنیت منفی به مردم/ حاضرم بیایند و شهرداری را طبق اسناد مالی تحویل دهم تا واقعیت ها عیان شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..