تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قهرمانی تیم والیبال نوجوانان شهرستان شیروان در لیگ استان

ساعت: 16:27 منتشر شده در مورخ: 1395/12/04 شناسه خبر: 1046276

تیم والیبال نوجوانان آموزش و پرورش شهرستان شیروان به مقام قهرمانی بزرگداشت دهه فجر استان نایل گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از شیروان ،  معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش شیروان گفت : این دوره از مسابقات با حضور 8 تیم از شهرستانهای استان در مرکز استان برگزار شد  که  تیم های شیروان، بجنورد و فاروج به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

حسین اسلامی افزود : این مسابقات به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر و به میزبانی بجنورد برگزار شد و با توجه به درخشش دانش آموزان شیروانی 4 بازیکن تیم شیروان به نام های سیاوش خورسندی ،عرفان حسین زاده ، امیر حسین جوان و پوریا زمانی به اردوی تیم والیبال نوجوان استان راه یافتند.

انتهای پیام / م الف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قهرمانی تیم والیبال نوجوانان شهرستان شیروان در لیگ استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..