تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشتی گیران سفیران فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طه هاشمی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی که صبح امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به روحیه پهلوانی و جوانمردانی کشتی گیران ایران اظهار داشت: روحیه پهلوانی و جوانمردی با کشتی گره خورده که این ورزش نیز با میراث ایرانی عجین است زیرا در کشتی همگی به مولایمان علی ابن ابیطالب(ع) مقتدا می‌کنیم و همه ورزشکاران روحیه پهلوانی را به ارث برده اند. 

وی بیان کرد: کشتی گیران سفیر فرهنگی ما هستند و پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه مایه مباهات ایران و اسلام می شوند. 

هاشمی تصریح کرد: ریاست دانشگاه توجه ویژه‌ای به امر ورزش و مسائل فرهنگی دارد که اقدامات خوبی را در این دانشگاه به انجام رسانده است. 

ماندگاری اخلاق پهلوانی و غرور ملی در میان افکار مردم 

در ادامه مراسم محمد دادکان معاون ورزش دانشگاه ازاد اسلامی نیز گفت: قهرمانی و مدال‌های ورزشی گذرا بوده ولی اخلاق پهلوانی و غرور ملی تنها ماندگار است که تا قرن ها در ذهن‌های مردم باقی می‌ماند. 

وی بیان کرد: ورزش کشتی مایه فخر و مباهات کشورمان در مجامع بین المللی است و من امیدوارم جامعه دانشگاهی قدر ورزشکاران بیشتر بداند. 

دادکان اظهار داشت: ریاست دانشگاه یکی از طرفداران واقعی ورزشکاران است و مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی همیشه به توسعه ورزش و دانشگاه تاکید ویژه‌ای داشتند و ما شخصی را از دست دادیم که حامی ورزش در دانشگاه بود. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشتی گیران سفیران فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..