تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخصیص بودجه 98 میلیاردی دانشگاه آزاد به ورزش/ جوانان با ورزش از ناهنجاری‌ها دور می‌شوند

کسب رتبه 158 دانشگاه آزاد اسلامی در دنیا/ 37 درصد دانشجویان در این دانشگاه تحصیل می‌کنندبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی که صبح امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به از دست دادن بنیان گذار دانشگاه اظهار داشت: خبر فوت حضرت آیت الله هاشمی برای ما بسیار تاسف بار بود زیرا که او در توسعه کشور و در همه ابعاد اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، علمی در طول بیش از 60 سال اقدامات موثر و مفیدی انجام داده بود.
 
وی بیان کرد: از میان 12 میلیون فارغ التحصیل دانشگاه های کشور تعداد 6 میلیون آن مربوط به فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی بوده و امروز این دانشگاه یکی از ثمرات پر فیض مرحوم هاشمی است و دست ما از دامان وی کوتاه شده و ما پدر معنوی خود از دست داده‌ایم.
 
وی ادامه داد: برنامه مصوب راهبردی در برنامه 10 ساله در شورای دانشگاه و هیئت امنای مرکزی به تصویب رسیده تا یک نهضت مرکزی با حضور مسئولان این امر صورت بگیرد.
 
رییس دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: 3500 نفر از دانشجویان این دانشگاه در رشته‌های مختلف مشارکت دارند و از یک سال و نیم پیش با تصویب هیئت امنای مرکزی اساس نامه باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه به تصویب رسید که شعبه مرکزی آن در واحد علوم تحقیقات است.
 
وی با بیان اینکه در ورزش هر پولی خرج شود هزینه نبوده بلکه سرمایه گذاری است، افزود: جوان ورزشکار سالم است و خود و اطرافیان را از ناهنجاری‌های اجتماعی دور می‌کند و با امر ورزش می‌توان با مشکلات موجود در جامعه مواجه شد و این امر در واقع به نوعی کاهش هزینه‌های ملی را در بر دارد.
 
رییس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: دانشگاه آزاد 98 میلیارد تومان در ورزش هزینه کرده، البته این پول به غیر از هزینه‌های عمرانی است. همچنین، دانشگاه 60 هزار متر مربع فضای ورزشی را در دست ساخت دارد و هم اکنون 750 هزار متر مربع فضای ورزشی در سراسر واحدهای دانشگاه آزاد موجود است و دانشجویان از این فضای آموزشی و ورزشی استفاده می‌کنند.
 
وی ادامه داد: دانشگاه آزاد در 20 رشته ورزشی در 3 سال گذشته مقام‌های برتر را کسب کرده است و این افراد کسانی هستند علاوه بر کارهای ورزشی و پهلوانی به کار علمی نیز می‌پردازند.
 
میرزاده افزود: مجموع هوش هیجانی و علمی دانشجویان این دانشگاه ها نسبت به سایر دانشگاه‌ها بالاتر است و همین مسئله باعث موفقیت دانشجویان دانشگاه آزاد در حوزه‌های ورزشی علمی و اقتصاد دانش بنیان شده است.
 
رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه هم اکنون در دانشگاه آزاد هزار و 106 شرکت دانش بنیان و 107 مرکز رشد ایده‌های خود را محصول تبدیل می‌کنند، تصریح کرد: در چاپ مقالات 3 سال است که دانشگاه آزاد رتبه اول را کسب کرده که اکثر آنها در 39 واحد مقطع دکترا در آن تدریس می‌شود به رشته تحریر در آمده است.
 
میرزاده ادامه داد: 20 هزار متر مربع فضای آموزشی، 11هزار کارگاه، 68  هزار هیئت علمی، 38 هزار کارمند از جمله افتخارات این دانشگاه است به طوری که در این زمینه شخص رییس جمهور از دانشگاه آزاد به عنوان یک معجزه نام برده است.
 
وی متذکر شد: شاخص‌های کیفی آموزشی و پژوهشی رو به بهبود است به طوری که رتبه ما در سال‌های گذشته 758  و امروزه به 158 رتبه مان صعود کرده که این موفقیت حاصل تلاش دانشجویان و استادان این دانشگاه است.
 
رییس دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: 37 درصد از دانشجویان کشور در دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند که تحصیل کنندگان این دانشگاه در المپیک و پارالمیپک سال‌های گذشته 110  مدال را به ارمغان آوردند و همچنین 12 تیم ما در رشته‌های مختلف در لیگ رتبه اول را کسب کرده‌اند.
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخصیص بودجه 98 میلیاردی دانشگاه آزاد به ورزش/ جوانان با ورزش از ناهنجاری‌ها دور می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..