تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰ خودروی جدید ۲۰۱۷ که می‌توانند تبدیل به خودروهای کلاسیک آینده شوند!

امروزه ذائقه مردم برای خرید وسایل نقلیه بسیار تغییر پیدا کرده است، افراد زیادی می‌خواهند خودرویی را بخرند که برای چندین سال به آن‌ها کار دهد و بعد از آن به دنبال خودروهای مدل بالاتر هستند ولی افرادی آینده نگر هم هستند که می‌خواهند اتومبیلی داشته باشند که طی سالیان آینده تبدیل به خودروی کلاسیک شود. به تازگی کارشناسان وب‌سایت carscoops ده خودروی مدل ۲۰۱۷ که پتانسیل تبدیل شدن به خودروهای کلاسیک آینده را دارند، معرفی کردند.

کارخانه خودروسازی شورولت توانسته با سه خودرو، بیشترین تعداد خودروهای کلاسیک آینده را داشته باشد. جای خودروهای فورد موستانگ و بی‌ام‌و در این لیست احساس می‌شود. در این لیست خودروهایی به عنوان خودروهای کلاسیک آینده انتخاب شده‌اند که قیمتی کمتر از ۱۰۰ هزار دلار دارند و دارای یکی از ویژگی‌های قدرت بالای پیشرانه، نوآوری یا حس رانندگی لذت بخش داشته باشند. برای آشنایی بیشتر با این خودروها همراه چرخان باشید.

۱) آلفا رومئو جولیا کوادریفولیو (قیمت ۷۲ هزار دلار)

این خودرو مجهز به موتور ۶ سیلندر دو توربوشارژ با حجم ۲.۹ لیتر می‌تواند قدرتی برابر ۵۰۵ اسب بخار تولید کند و تنها در ۳.۶ ثانیه سرعت خود را از ۰ به ۱۰۰ برساند و حداکثر سرعتی برابر با ۳۰۷ کیلومتر بر ساعت داشته باشد.

2017 Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio ۲) آئودی TT-RS (قیمت حدودی ۶۰ هزار دلار)

این خودرو مجهز به موتور ۶ سیلندر با حجم ۲.۵ لیتر می‌تواند قدرتی برابر ۴۰۰ اسب بخار تولید کند و تنها در ۳.۶ ثانیه سرعت خود را از ۰ به ۱۰۰ برساند و حداکثر سرعتی برابر با ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت داشته باشد.

Dynamic photo, Colour: Catalunya Red ۳) شورولت کامارو ZL1 (قیمت ۶۱۱۴۰ دلار)

این خودرو مجهز به موتور ۸ سیلندر با حجم ۶.۲ لیتر می‌تواند قدرتی برابر ۶۵۰ اسب بخار تولید کند و تنها در ۳.۵ ثانیه سرعت خود را از ۰ به ۱۰۰ برساند و حداکثر سرعتی برابر با ۳۱۴ کیلومتر بر ساعت داشته باشد.

2017 Chevrolet Camaro ZL1 ۴) شورولت کلرادو ZR2 (قیمت ۴۱ هزار دلار)

این خودرو مجهز به موتور ۶ سیلندر با حجم ۳.۶ لیتر می‌تواند قدرتی برابر ۳۰۸ اسب بخار تولید کند.

2017 Chevrolet Colorado ZR2 ۵) شورولت کوروت گراند اسپرت (قیمت ۶۵۴۵۰ دلار)

این خودرو مجهز به موتور ۸ سیلندر با حجم ۶.۲ لیتر می‌تواند قدرتی برابر ۴۶۰ اسب بخار تولید کند و تنها در ۳.۷ ثانیه سرعت خود را از ۰ به ۱۰۰ برساند و حداکثر سرعتی برابر با ۲۸۲ کیلومتر بر ساعت داشته باشد.

2017-Chevrolet-Corvette-GrandSport-010 copy ۶) فیات 124 اسپایدر آباریت (قیمت ۲۸۱۹۵ دلار)

این خودرو مجهز به موتور ۴ سیلندر با حجم ۱.۴ لیتر می‌تواند قدرتی برابر ۱۶۴ اسب بخار تولید کند و تنها در ۶.۷ ثانیه سرعت خود را از ۰ به ۱۰۰ برساند و حداکثر سرعتی برابر با ۲۱۸ کیلومتر بر ساعت داشته باشد.

2017 Fiat 124 Spider Lusso ۷) فورد رپتور (قیمت حدودی ۵۰ هزار دلار)

این خودرو مجهز به موتور ۶ سیلندر دو توربو با حجم ۳.۵ لیتر می‌تواند قدرتی برابر ۴۵۰ اسب بخار تولید کند و تنها در ۵.۱ ثانیه سرعت خود را از ۰ به ۱۰۰ برساند و حداکثر سرعتی برابر با ۱۷۲ کیلومتر بر ساعت داشته باشد.

White_Raptor_140 copy ۸) مزدا میاتا RF (قیمت ۳۱۵۵۵ دلار)

این خودرو مجهز به موتور ۴ سیلندر با حجم ۲.۰ لیتر می‌تواند قدرتی برابر ۱۵۵ اسب بخار تولید کند و تنها در ۷.۴ ثانیه سرعت خود را از ۰ به ۱۰۰ برساند و حداکثر سرعتی برابر با ۲۱۵ کیلومتر بر ساعت داشته باشد.

Mazda_MX-5RF_Front_3-4[1] copy ۹) پورشه 718 کیمن / باکستر (قیمت‌ها به ترتیب ۵۴ هزار و ۵۶ هزار دلار)

پورشه 718 کیمن مجهز به موتور ۴ سیلندر دو توربو با حجم ۲.۵ لیتر می‌تواند قدرتی برابر ۳۵۰ اسب بخار تولید کند و تنها در ۳.۹ ثانیه سرعت خود را از ۰ به ۱۰۰ برساند و حداکثر سرعتی برابر با ۲۷۵ کیلومتر بر ساعت داشته باشد.

Porsche 718 Cayman - Boxster copy ۱۰) تویوتا 86 ( قیمت ۲۶۲۵۵ دلار)

این خودرو مجهز به موتور ۴ سیلندر با حجم ۲.۰ لیتر می‌تواند قدرتی برابر ۲۰۵ اسب بخار تولید کند و تنها در ۶.۲ ثانیه سرعت خود را از ۰ به ۱۰۰ برساند و حداکثر سرعتی برابر با ۲۱۵ کیلومتر بر ساعت داشته باشد.

2017_Toyota_86_001_CBC478E3788CFABC9B8F140CB24EDC105474F2E3 copy

نظر شما درباره خودروهای این لیست چیست؟ ما منتظر شنیدن نظرات شما هستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰ خودروی جدید ۲۰۱۷ که می‌توانند تبدیل به خودروهای کلاسیک آینده شوند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..