تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چین ۱۲۰ مربی خارجی فوتبال استخدام می‌کند

به گزارش ایرنا، در راستای توسعه ورزش فوتبال که هواداران زیادی در چین دارد، این کشور تصمیم گرفته است با بکارگیری مربیان خارجی سه هزار نفر از کادر آموزشی مربیگری خود را آموزش دهد.
وزارت آموزش و پرورش چین روز چهارشنبه در تارنمای خود اعلام کرد که این بخشی از برنامه رسمی این کشور است که سال ۲۰۱۵ میلادی با هدف تبدیل شدن چین به یک قدرت در عرصه فوتبال دنیا منتشر شد.
گفتنی است، چین از سال ۲۰۱۵ میلادی که این برنامه را در دستور کار قرار داد، حدود ۲۵۰ مربی خارجی فوتبال را در مدارس ابتدایی و متوسطه این کشور بکار گمارده بود.
در حال حاضر ۱۳ هزار و ۳۸۱ مدرسه فوتبال در چین ساخته و راه اندازی شده است که شمار آنها تا سال ۲۰۲۵ میلادی به ۵۰ هزار باب خواهد رسید.
اداره تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش چین به شرکت های زیرمجموعه خود دستور داده است کار استخدام مربیان جدید را در اولین فرصت آغاز کنند.
گزارش رسانه های چینی از جمله «پکن نیوز» نشان می دهد که در سال گذشته میلادی در ۵۰ شهر چین مدارس فوتبال راه اندازی شده است و مربیان خارجی نیز در آنها فعال شده اند.
همزمان وزارت آموزش و پرورش چین نیز اعلام کرده است که در هر شهر دستکم سه تا پنج مربی خارجی فعال خواهند شد که حقوق آنها را همین وزارتخانه پرداخت می کند.
انتظار می رود که در سال جاری میلادی (2017) هشت مجموعه ورزشی نیز در آموزشگاه های این کشور ساخته شود که سه هزار معلم فوتبال چین در آنها کار خواهند کرد.
اداره تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش چین نیز امروز اعلام کرد: ساختاری ایجاد شده است که در صورت لزوم مدارس فوتبال در این کشور تعطیل شوند اما جزییات مربوط به این ساختار و شرایط تعطیلی مدارس را فاش نکرد.
آساق**1597*انتشاردهنده:فرهاد راستی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چین ۱۲۰ مربی خارجی فوتبال استخدام می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..