تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




140 بار بازدید از مراکز جمع آوری شیر در قوچان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علیرضا قدرتی افزود: به دلیل وجود بیماری‌های مشترک قابل انتقال از دام و فرآورده‌های خام دامی مانند شیرخام  به انسان نظارت بر مراکز جمع‌آوری شیر ضروری است.

قدرتی اظهار داشت : در مراکز جمع آوری شیر تست هایی شامل تست بار میکروبی، تست آنتی بیوتیک، میزان تازگی و کهنگی شیر، میزان اسیدیته و میزان مواد مغذی و.... و همچنین کنترل و نظارت بر بهداشت ورود و خروج خودروهای حمل کننده شیر خام اعم از تانکرهای بزرگ حمل یا وانتهای حمل ظروف شیر و نظارت بهداشتی بر نحوه شستشو و ضدعفونی مکان ها و مخازن نگهداری شیر انجام می شود.

در شهرستان قوچان 13 مرکز جمع آوری شیر وجود دارد.
انتهای پیام// ح خ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «140 بار بازدید از مراکز جمع آوری شیر در قوچان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..