تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلوپ: هر تیمی آرزوی داشتن اریکسن را دارد!

کد خبر: ۴۸۵۳۵۱

۱۲۹  بازدید

مربی لیورپول در خصوص درخشش ستاره دانمارکی تاتنهام اظهار داشت: هر تیمی آرزوی داشتن اریکسن را دارد.

خبرگزاری فارس: کریستین اریکسن، اکنون به یکی از بهترین بازیکنان جزیره بدل شده است.

وی در موفقیت کنونی سفیدپوشان نقشی اساسی داشته و مهره اصلی پوچتینو شناخته می‌شود.

یورگن کلوپ در خصوص درخشش ستاره دانمارکی اظهار داشت: در دورتموند بسیار به جذب اریکسن از آژاکس نزدیک شده بودم. اما باید بین دبروین و مخیتاریان یکی را انتخاب می‌کردم. بسیار خوشحالم که هنریک را خریداری کردیم.

مربی لیورپول تصریح کرد: کریستن بازیکن بزرگی بوده و هر تیمی آرزوی داشتنش را می‌کند. وی پس از پیوستن به تاتنهام پیشرفت بسیاری کرد و اکنون به یک ستاره قدرتمند تبدیل شده است.

سفیدپوشان لندن با 50 امتیاز در رتبه سوم قرار داشته و یکی از رقیبان اصلی لیورپول محسوب می‌شوند. آنها شنبه هفته آتی باید با استوک‌سیتی رقابت کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلوپ: هر تیمی آرزوی داشتن اریکسن را دارد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..