تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان‌نامه‌ها با موضوع ریزگرد‌ها از حمایت مالی برخوردار می‌شوند

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد محسن صدر سخنگوی دانشگاه پیام نور با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر رسیدگی قطعی و فوری به چالش‌های دامن‌گیر مردم در مناطق جنوبی کشور از جمله گرد و غبار، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور با همه ظرفیت‌ها و توان خود به این مسئله ورود پیدا می‌کند و برنامه‌های عملی در این زمینه دارد.

وی بیان کرد: معضل ریزگرد‌ها موضوعی نیست که یک روزه حل شود و باید برنامه‌های دراز مدت در کنار برنامه‌های کوتاه مدت برای عبور از این مسئله در پیش گرفته شود و از ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی بهره برد.

صدر تاکید کرد: در سال جاری دانشجویان دانشگاه پیام نور را که در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی جنوب اعزام می‌شوند، ترغیب می‌کنیم تا هر دانشجو ۲ نهال غرس کنند.

سخنگوی دانشگاه پیام نور ادامه داد: قریب به ۱۴ هزار دانشجوی دانشگاه پیام نور به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند و این اقدام باعث می‌شود تا این اردوی معنوی، جنبه جهادی به خود بگیرد و امیدواریم شروع این حرکت نمادین از سوی دانشگاه پیام نور سرآغاز یک حرکت ملی برای کاشت درخت در مناطق درگیر با پدیده گرد و غبار شود.

وی یادآور شد: دانشگاه پیام نور آمادگی دارد طرح هایی که از طرف شرکت های دانش بنیان در این زمینه ارائه می شود را حمایت کند و به مرحله تجاری سازی برساند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان‌نامه‌ها با موضوع ریزگرد‌ها از حمایت مالی برخوردار می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..