تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیچگاه غافلگیر نمی‌شویم

به گزارش افکارنیوز،

سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه همزمان با برگزاری مرحله اصلی رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۱ در منطقه عمومی شرق کشور اظهار داشت: این رزمایش از روز دوم اسفند ماه با شلیک راکتهای مدرن، پیشرفته و دقیق زن در منطقه کویر مرکزی آغاز شد و امروز شاهد برگزاری مرحله اصلی آن هستیم.

وی افزود: در این رزمایش تمامی امکانات تخصصی نیروی زمینی سپاه اعم از یگانهای پهپادی، زرهی، مکانیزه، پدافند، پیاده، نیروی ویژه و هوانیروز بخشی از آمادگیهای خود را به نمایش خواهند گذاشت.

سردار پاکپور در ادامه تصریح کرد: با بهره‌گیری از تجربیات دوران دفاع مقدس و نیز مأموریت‌های شمال غرب و جنوب شرق نیروی زمینی سپاه و انتقال این تجربیات گران سنگ به نسل جوان مؤمن و انقلابی بحمدالله از آمادگی کاملی برخورداریم و دشمن جرأت نزدیک شدن به مرزهای ما را ندارد. فرمانده نیروی زمینی سپاه با تأکید بر اینکه هیچگاه غافلگیر نمی‌شویم گفت: بحمدالله امروز نیروی زمینی سپاه با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته و نیروی انسانی متخصص و متعهد از توان بالا و اشراف اطلاعاتی کاملی برخوردار است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیچگاه غافلگیر نمی‌شویم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..