تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۶۰۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی/ ثبت‌نام انتخابات شوراها از ۳۰ اسفند آغاز می‌شود

به گزارش گروه احتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامحسین آرام معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های شهرستان تهران در ایام تعطیلات، در آماده‌باش برای ارایه خدمات به مسافران و شهروندان هستند. 

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران افزود: کمپ‌های مختلفی در بوستان‌های سطح شهر تهران برای اسکان مسافران دایر شده است.

آرام گفت: هتل‌های شهرستان تهران نیز در ایام تعطیلات نوروزی تخفیف 30 تا 50 درصدی ارایه می‌دهند. 

وی افزود: 1600 کلاس درس نیز از سوی آموزش و پرورش شهرستان برای اسکان مسافران درنظر گرفته شده است که هم فرهنگیان و هم مردم می‌توانند از این امکانات استفاده کنند. 

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران تصریح کرد: هلال احمر، اورژانس، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های اجرایی در ایام نوروز آمادگی کامل را دارند و تمهیدات لازم نیز برای امنیت ایجاد شده است. 

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران گفت: سازمان تعزیرات نیز در ایام نوروز در آماده‌باش است و نسبت به تخلفات احتمالی، رسیدگی‌های لازم قطعاً صورت می‌گیرد. 

آرام به ثبت‌نام نامزدهای شورای اسلامی شهر تهران از 30 اسفندماه اشاره کرد و گفت: در این تاریخ، ثبت‌نام نامزدهای شورای اسلامی شهر تهران آغاز می‌شود و در ایام تعطیلات نوروز نیز ستادهای ثبت‌نام دایر هستند و تا 6 فروردین ثبت‌نام ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۶۰۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی/ ثبت‌نام انتخابات شوراها از ۳۰ اسفند آغاز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..