تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترشحات سبزرنگ واژن، وحشت کردم

من روی لباس زیرم تکه های ریز تقریباً سبز می بینم چیکار کنم؟ دلیلش چیه؟

سوال:

سلام و خسته نباشید. من روی لباس زیرم تکه های ریز تقریبا سبز میبینم چکار کنم ؟و دچار تبلی تخمدان هستم و موی زائد دارم که لیزر درمانی انجام میدهم و 3 سال هست ازدواج کردم قبلا به دلیل نامنظمی پریود متفورمین میخوردم که الان پریودم با دو روز تاخیر هست دیگه نمیخورم ودر حال حاضر قرص اسپرینولاکتون مصرف میکنم ولی دچار ریزش مو شدم حال میخواستم بپرسم برای اینکه باردار شوم چکارهایی باید انجام دهم؟ 

جواب:

دوست عزیز. ترشحات بنظر عفونی است باید معاینه شوید و پاپ اسمیر انجام دهید و عفونت درمان شود. از سه ماه فبل از بارداری اسیدفولیک مصرف کنید و سپس اقدام برای بارداری تا یکسال باردار شدن ممکن است طول بکشد و طبیعی است. از تست تخمک گذاری LH استفاده کنید و در زمان تخمک گذاری بصورت یک شب درمیان نزدیکی داشته باشید. در صورتی که جواب تست منفی بود یعنی تخمک گذاری نداشتید باید از داروهای محرک تخمک گذاری استفاده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترشحات سبزرنگ واژن، وحشت کردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..