تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلایه قلعه‌نویی از هواداران تراکتور

به گزارش پایگاه 598،  امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی از هواداران تیمش گلایه دارد.

به گزارش تابناک ورزشی,او انتظار دارد مردم آذربایجان و هواداران تراکتورسازی حمایت بیشتری از تیم‌شان بکنند. قلعه‌نویی درباره این مساله و فاصله 6 امتیازی با پرسپولیس می‌گوید: «ما تمام تلاش‌مان را برای پیروزی انجام می‌دهیم، اما نتیجه‌ دست خداست.

در بازی با پرسپولیس دست و پای ما را بستند و داخل استخر پر از آب انداختند. تراکتورسازی تیم بزرگی است و مردم بزرگ آذربایجان از آن حمایت می‌کنند، اما من از آنها گلایه دارم. ما ۱۰ – ۲۰ میلیون آذری زبان داریم که در یک نظرسنجی از محمد ابراهیمی حمایت نکردند. حتی خلاصه بازی تیم ما را ۱۰۰ هزار نفر به صورت اینترنتی می‌بینند. مردم آذربایجان به ما کمک کنند. کسب نتیجه‌ هم دست خداست.»

 
تراکتورسازی روز جمعه در مشهد میهمان سیاه جامگان است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلایه قلعه‌نویی از هواداران تراکتور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..