تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخشودگی سود وجرایم تسهیلات کمتر از 100 میلیون تومان

باابلاغ دستور العمل بانک مرکزی

مشتریانی که تاپایان سال جاری نسبت به تسویه نقدی اصل بدهی خود اقدام کنند سود وجریمه بدهی آنان بخشوده خواهد شد.

 بلاغ دستور العمل بانک مرکزی

در اجرای تبصره 35 قانون بودجه سال 1395 ودستورالعمل ابلاغی،بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، جزئیات بخشودگی سود وجرایم مشتریان بانک کشاورزی که بدهی آنان کمتر از یک میلیارد ریال (یکصدمیلیون تومان) است اعلام شد.

 به گزارش صدا و سیما و به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی استان قم،مشتریانی که تاپایان سال جاری برابر بادستور العمل ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نسبت به تسویه نقدی اصل بدهی خود اقدام کنند،سود وجریمه بدهی آنان بخشوده خواهد شد.

براساس این گزارش ملاک اصلی محاسبه اصل بدهی ،آخرین قرارداد منعقد شده بین بانک و مشتری بوده و فقط یک پرونده تسهیلاتی مشمول استفاده ازاین قانون خواهد شد.

شایان ذکراست ،بدهکارانی که مشمول این قانون می شوند،از امروز تا پایان اسفند ماه سال جاری فرصت دارندتا با مراجعه به شعب این بانک در استان قم،نسبت به تسویه بدهی خود اقدام کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخشودگی سود وجرایم تسهیلات کمتر از 100 میلیون تومان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..