تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازار مسکن طلا می‌شود

بازار مسکن طلا می‌شود

به گزارش آلونک بر اساس این تحلیل، ۸۰ درصد ثروت خانواده‎‌های ایرانی را بازار مسکن تشکیل می دهد و ۳۳ درصد هزینه های خانواده و ۴۰ درصد سرمایه گذاری های ایشان را شامل می شود.

همچنین آمارها نشان می دهد که متوسط معاملات مسکن در ایران در سال ۸۹، ۱۰۰۰۰ معامله بوده که این آمار در سال ۹۰ به ۱۴۰۰۰ معامله، در سال ۹۱ به ۱۶۰۰۰ معامله می رسد. این آمار در سال ۹۲ ناگهان فروکش می کند و به ۹۰۰۰ معامله سقوط می کند. در سال ۹۳ دوباره روند افزایش معاملات، شکل صعودی به خود می گیرد و به ۱۲۰۰۰ معامله می رسد و در سال ۹۴ همین روند ادامه می یابد .

در سال ۹۵ مجددا شاهد رشد دوباره تعداد معاملات مسکن بودیم که رقم معاملات در این سال به ۱۳۰۰۰ معامله رسیده است و انتظار می رود در سال ۹۶ تعداد معاملات، به بالای ۱۵۰۰۰ معامله برسد.

این تحلیل ها نشان می دهد که در سال ۹۶ ورود به بازار مسکن دارای توجیه اقتصادی خواهد بود. رشد قیمت خرید و اجاره مسکن متناسب با تورم عمومی خواهد بود و تقاضای سرمایه‌ای اندک و تقاضای مصرفی متوسط خواهد بود.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازار مسکن طلا می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..