تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




9 دلیلی که باعث مرگ مردان می‌شود

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، محمداسماعیل مطلق با اشاره به اینکه امید به زندگی در مردان 72.8 و در زنان 74 سال است و امید به زندگی کیفی در مردان 63 سال است، اظهار داشت: حوادث ترافیکی در مردان 5 برابر زنان، اعتیاد در مردان 10 برابر زنان، سقوط در مردان 3 برابر زنان است.

مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: مردان بیشتر از همه در معرض قتل، خشونت، بیماری‌های قلبی و ریوی، آسم، سوختگی، بیماری‌های اسکیزوفرنی، ایدز، HIV مثبت هستند.

مطلق بیان داشت: مصدومیت در مردان 72.2 درصد و در زنان 27.8 درصد است. بنابراین با توجه به این آمارها توجه به سلامت مردان از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و لازم است در هفته ملی سلامت مردان به این امر مهم پرداخته شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «9 دلیلی که باعث مرگ مردان می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..