تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استان اردبیل در تخصیص اعتبارات از جانب دولت مورد تبعیض قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محمد فیضی ظهر امروز در جلسه شورای اداری که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن شهید رجائی استانداری اردبیل برگزار شد اظهار داشت: یکی از خواسته‌ها و مشکلات اصلی مردم استان اردبیل تکمیل نشدن پروژه راه‌آهن میانه به اردبیل در طول سالیان گذشته است که در واقع از جانب دولت به استان اردبیل در این حوزه نگاه مهربانی نشده و از قابلیتهای ویژه این استان غفلت شده است.

وی افزود: استان‌های مجاور اردبیل به شبکه ریلی راه‌آهن وصل شدند و ناراحتی مردم استان اردبیل از نگاه تبعیض‌آمیر به پروژه‌های ریلی در استانهای مختلف است، چرا که استان اردبیل از ظرفیت‌های بیشتری نسبت به سایر استانها برخوردار بوده ولی اعتبار مناسبی در این حوزه تخصیص نیافته است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها مشکل پروژه راه‌آهن میانه به اردبیل نبود اعتبار و پول کافی است که اگر اعتبارات مناسبی برای این پروژه تخصیص یابد، به طور حتم به بهر‌ه‌برداری رسیده و سبب رضایت مردم خواهد شد که متاسفانه نگاه تبعیض‌آمیز سبب شده است که برای پروژه راه‌آهن اردبیل برای سال آینده 91 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شود ولی برای پروژه ریلی استان همجوار 400 میلیارد تومان اعتبار از طرف دولت تخصیص یابد.

فیضی تصریح کرد: ما از دولت انتظار داریم که در زمینه تکمیل راه‌آهن میانه به اردبیل نگاه ویژه‌ای به استان اردبیل داشته باشد، چرا که با تکمیل راه‌آهن میانه به اردبیل و اردبیل به پارس‌آباد می‌توانیم به شبکه ریلی بین‌المللی وصل شویم و این موضوع امتیازهای ویژه‌ای برای استان اردبیل از جمله تسهیل بسیار مناسب در روند توسعه صادرات را شامل می‌شود.

وی بیان کرد: می‌توانیم با یک بررسی کارشناسانه به این موضوع دست یابیم که اثربخشی و صرفه اقتصادی پروژه راه‌آهن میانه به اردبیل از سایر پروژه‌های ریلی استانهای کشور بسیار بالاتر و باارزش‌تر است که انتظار داریم در این زمینه دولت اقدامات لازم را انجام داده و بعد از گذشت چندین سال شاهد اتمام پروژه راه‌آهن نیانه به اردبیل را شاهد باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استان اردبیل در تخصیص اعتبارات از جانب دولت مورد تبعیض قرار گرفته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..