تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شعبه بانک ملی ایران در کشور آذربایجان راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ولی ملکی ظهر امروز در جلسه شورای اداری که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در سالن شهید رجائی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مطالبات اصلی تجار و صادرکنندگان ایرانی به ویژه استان اردبیل راه‌اندازی شعبه بانک ملی ایران در کشور آذربایجان است که انتظار داریم با پیگیری‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این شعبه هر چه زودتر راه‌اندازی شود تا دغدغه و نگرانی صادرکنندگان و تجار ایرانی برطرف شود.

وی با اشاره به این‌که توسعه روابط تجاری و سیاسی استان اردبیل با کشور آذربایجان یک دستاورد بسیار مهم برای ما محسوب می‌شود، افزود: باید از ظرفیتهای موجود استان اردبیل به طور اساسی استفاده کنیم تا بتوانیم با ارتباط تجاری بین اردبیل و آذربایجان گام بزرگی در توسعه و پیشرفت استان اردبیل برداریم.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که استان اردبیل در بخش راه‌آهن و راههای دریایی مورد بی‌مهری فراوان قرار گرفته، افزود: نیاز است اجرای پروژه راه‌آهن اردبیل با جدیت توسط دولتمردان پیگیری شود تا بتوانیم این مطالبه اصلی را که مردم با جدیت پیگیر آن هستند، به بهر‌ه‌برداری برسانیم.

ملکی تصریح کرد: استان اردبیل به دلیل ظرفیتهای کشاورزی می‌تواند ارتباطات مشترک خود را با کشور آذربایجان افزایش دهد که انتظار می‌رود با حضور هیئت آذربایجانی به استان اردبیل بسیاری از مشکلات صادرات برطرف شود تا شاهد رشد و پیشرفت استان اردبیل باشیم.

وی بیان کرد: یکی از راهکارهای توسعه اشتغال و پویایی اقتصاد در منطقه استفاده از ظرفیتهای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است که باید روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را در اردبیل تسهیل کنیم که این امر نیازمند اهتمام و توجه ویژه دولت است که باید امتیازات و مشوقهای زیادی به سرمایه‌گذاران در اردبیل صادر شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شعبه بانک ملی ایران در کشور آذربایجان راه‌اندازی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..