تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سارقان حرفه ای محتویات ۳۱ خودرو به دام پلیس شهریار افتادند

سرهنگ فریدون مکرمی اصل در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان شهریار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی دو سارق سابقه دار در شهرستان شهریار شدند و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

مکرمی اصل تصریح کرد: متهمان دستگیر شده، در بازجویی های تخصصی پلیس به ۳۱ فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان شهریار اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست به هیچ وجه لوازم و اشیا گرانبها خود را در خودرو قرار ندهند چرا که این امر سبب ایجاد انگیزه در سارقان برای سرقت محتویات خودرو آن ها می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سارقان حرفه ای محتویات ۳۱ خودرو به دام پلیس شهریار افتادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..