تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رستوران عرضه کننده گوشت فاسد در فیروزکوه پلمب شد

مجتبی کرمانی  در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان فیروزکوه از شهرستان های گردشگری استان تهران است و مراجعه گردشگران به این شهرستان به خصوص در ایام عید نوروز  بسیار زیاد خواهد بود طرح نظارتی واحدهای واحدهای صنفی و با نگاه ویژه به رستوران ها در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول اظهار داشت:همکاران من در یکی از رستوران های بین راهی شهرستان ۱۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد پیدا کرده و متصدی متخلف رستوران به مراجع قضایی تحویل داده شد.

کرمانی با بیان این که رستوران مذکور پلمب شده و گوشت های فاسد نیز معدوم گردید ادامه داد:کشف اجزای حرام، گوشت فاسد، نداشتن جواز کسب، نداشتن کارت بهداشت، عرضه گوشت های غیربهداشتی و ذخیره سازی مواد خام غذایی به صورت فله ای از مواردی هستند که در بازرسی های ما در جهت تامین امنیت بهداشتی و غذایی مردم و گردشگران عزیز مورد توجه است.

وی از شهروندان فیروزکوه و گردشگران خواست با مشاهده هرگونه تخلف،مراتب را از طریق شماره ۷۶۴۴۲۰۰۴ به شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه اطلاع دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رستوران عرضه کننده گوشت فاسد در فیروزکوه پلمب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..