تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری دومین دوره استعدادهای قرآنی خراسان رضوی در مشهد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هادی شادکام، مسئول روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: دومین دوره استعدادهای قرآنی خراسان رضوی از چهارم اسفندماه در مشهد آغاز و تا ششم اسفندماه ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ نفر نوجوانان در این دوره شرکت دارند که به دلیل عدم دسترسی نوجوانان مناطق محروم خراسان رضوی به اساتید مشهد و نیز مشکل بودن رفت و آمد برای نوجوانان این دوره برگزار می‌شود تا این افراد از محضر اساتید برجسته قرآن بهره ببرند.

وی ادامه داد: احمد مهرمشهدی، سیدمجتبی سادات‌فاطمی، مجتبی جاویدی، مسعود پنجه، مهدی حسنی، محمد پیوندزاده، علیرضا لطفی و احمدآبادی از اساتید این دوره هستند.

مسول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه این دوره به صورت کارگاهی برگزار می‌شود، گفت: پس از این دوره، اساتید پشتیبان به صورت تلفنی با نوجوانان در ارتباط هستند تا مشکلات آن‌ها را در خصوص رشته‌هایی که آموزش دیده‌اند، رفع کنند.

شادکام تصریح کرد: در ابتدا یک لوح فشرده از تلاوت‌های عبدالباسط، مصطفی اسماعیل و شحات انور، از اساتید مصری در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت؛ در ادامه نوجوانان، صوت خود را بر اساس لوحی که دریافت کرده بودند، برای ما ارسال کردند و با غربال‌گری صورت‌گرفته بیش از ۱۰۰ نوجوان برای شرکت در این دوره انتخاب شدند.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری بر روی این نوجوانان، ابراز کرد: از بین افرادی که در دوره حضور می‌یابند، حدود ۳۰ دانش‌آموز انتخاب شده و به صورت ویژه بر روی آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌شود.

مسول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، سبک زندگی قرآنی، صوت و لحن، تجوید و مبانی حفظ را عناوین کلاس‌هایی دانست که ویژه استعدادهای قرانی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام// ف. غ.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری دومین دوره استعدادهای قرآنی خراسان رضوی در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..