تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراکسیون امید فکر می‌کند زمانِ رضاشاه است/نمی‌توان مانع آزادی بیان شد و مردم را با بگیر و ببند قانع کرد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نظر افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبری مبنی بر گله‌مندی مردم و لزوم رسیدگی مسئولین به مشکلات آنان، ابراز داشت: اشتباه بزرگ دولت یازدهم این بود که همه توان خود را معطوف سیاست خارجی و مخصوصا قضیه برجام کرد، برخلاف ادعاها نتایج مورد نظر هم حاصل نشد و مشکلات داخلی کشور روز به روز بیشتر گشت.

وی افزود: ما منکر تلاش‌های دولت در قضیه برجام نیستیم اما معتقدیم باید کلید حل مشکلات را در داخل گشت و محتاج ابرقدرت‌ها نبود، چون آنها بارها و بارها ذات پلید خود را نشان داده‌اند.

نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی به وضعیت حوزه انتخابیه خود اشاره و خاطرنشان ساخت: در حوزه انتخابیه بنده عملکرد دولت اصلا رضایت بخش نیست، مردم با مشکلات فراوانی درگیر هستند و اهالی روستاها با پول یارانه و حمایت برخی نهادها گذران زندگی می‌کنند.

وی تاکید داشت: هر دولتی و مسئولی که نگاه انقلابی نداشته و فاقد اعتقاد قلبی نسبت به مدیریت جهادی باشد، موفق نمی‌شود؛ بنده به جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی اعتقادی ندارم و معتقدم مسئولان را طبق شاخصه‌های مدنظر رهبری باید به انقلابی و غیرانقلابی تقسیم کرد.

این نماینده مجلس دهم در پایان با اشاره به طرح دو فوریتی فراکسیون امید، متذکر شد: این دوستان فکر می‌کنند که زمان رضا شاه ملعون است و باید مردم را محدود کرد، ما معتقدیم باید آزادی بیان و تضارب آراء باشد و اگر مخالفی بود با دلیل و منطق وی را قانع کرد، بنده کاملا با این طرح مخالف هستم و این را به دوستان فراکسیون امید هم گفتم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراکسیون امید فکر می‌کند زمانِ رضاشاه است/نمی‌توان مانع آزادی بیان شد و مردم را با بگیر و ببند قانع کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..