تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرامش زندگی خود را مدیون شهداء، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب میدانم

ساعت: 14:37 منتشر شده در مورخ: 1395/12/04 شناسه خبر: 1046142

مسئول حوزه علمیه دارالقرآن قره تپه با ابراز رضایت از آرامش حاکم شده در کشور تاکید کرد: آرامش زندگی خود را مدیون شهداء، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب میدانم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ آخوند حامد عزیز میرابی مسئول حوزه علمیه دارالقرآن قره تپه با اشاره به فعالیت های خود در بسیج اظهار کرد: از سالهای قدیم وقتی در بسیج ورود پیدا کرده بودیم، این مکان را مقدس دانسته و همواره در صدد خدمت رسانی به مردم بوده ام.

  آخوند میرابی ضمن بازگویی خاطرات دفاع مقدس تاکید کرد: در دوران شهید ابوعمار که اولین فرمانده سپاه بندرترکمن بود بنده در کار عقیدتی سپاه مشغول فعالیت بوده ام.

وی آرامش زندگی امروز را مدیون رشادتهای شهدای این مرز و بوم دانسته و خاطر نشان کرد: بنده تا آرامش زندگی خود را مدیون شهداء، امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب میدانم.

مسئول حوزه علمیه دارالقرآن تاکید کرد: ما باید با اعمال و رفتارمان در زمینه تقویت وحدت بکوشیم، حفظ وحدت بین شیعه و سنی لازمه پیشرفت دین اسلام است.

میرابی با توجه به شکست امروزه دشمنان در خصوص اختلاف بین شیعه و سنی بیان کرد: دشمنان در صدد از بین بردن این وحدت هستند که بحمدالله تا کنون موفق به این کار نشده و نخواهند شد.

وی با تشریح جریان حوزه دارالقران و علاقه ایشان به بسیج و افتتاح پایگاه بسیج در این حوزه تصریح کرد: این حوزه علمیه و طلاب این حوزه هیچ گاه قدمی برنمیدارند مگر اینکه در راستای انقلاب باشد، طلاب این حوزه علاقه خوبی به بسیج دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرامش زندگی خود را مدیون شهداء، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب میدانم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..