تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هتاکان روز عاشورا باید بگویند غلط کردیم/ مقصر اصلی مشکلات اقتصادی همچنان دولت قبلی است!/ دولت در رکود بسر نمی برد

ساعت: 14:37 منتشر شده در مورخ: 1395/12/04 شناسه خبر: 1045366

کسی نمی گوید که بگوییم شتر دیدی ندیدی! و به نظرم هتاکان روز عاشورا ی 88 باید بگویند غلط کردیم اما اگر بنا به رسیدگی است باید ببینیم هتاکی دوم خرداد را چه کسانی راه انداختند ! این افراد ممکن است منافقین و یا جاسوس موساد باشند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از « دانشجو سلام» ، نشستی با حضور احمد مازنی از سوی تشکل انجمن اسلامی دانشگاه گلستان با موضوع  باز خوانی شعار امید ،آرمش و رونق اقتصادی در سالن شهید مطهری دانشگاه برگزار شد.

این مراسم که به صورت پرسش و پاسخ برگزار شد دانشجویان سوالات خود را در زمینه های سیاسی اقتصادی و اجتماعی از نماینده مردم تهران پرسیدند.

سجاد فرهمند پارسا به نمایندگی از تشکل جامعه اسلامی  پرسشهای خود را در چند بخش مطرح کرد وی در اولین سوال خود از مازنی نماینده لیست امید پرسید چطور شما با وجودیکه  طرح دوفوریتی  که با اصل آزادی بیان در تضاد است را امضا کردید امروز در این جلسه صحبت از امید و  برابری در جامعه می کنید؟ در صورتی که کسانی که خسارتهای عظیم سال88 را به بار آوردند و هتک عاشورا کردند ولی در عین حال حاضر نیستند عذرخواهی کنند و مدعی هستند  جامعه و حکومت  بگوید که شتر دیدی ندیی حال چطور اینگونه در مورد یه پرسش این  طور موضع گیزی می کنید؟!.

فرهمند پارسا همچنین این طرح را به علت عملکرد ضعیف دولت و جلوگیری از پرسش مردم  از دولت در آستانه انتخابات دانست.

وی با توجه به سخنان مازنی که گفته بود گذشته را شخم نزنیم و نگاه به آینده داشته باشیم و باید همه در جامعه احساس انتفاع جمعی کنند و کشور و انقلاب برای همه ایرانیان است و اینطور نباشد که عده ای فقط در زمان شهادت و جنگ به حساب آیند و در زمان گرفتن مسئولیت کنار گذاشته شوند و یا  افرادی  هرچند بدحجاب از جامعه را کنار بگذاریم و فقط در زمان انتخابات ها و راهپیمایی آنها را محترم بشماریم اینطور پرسش خود را مطرح کرد که به نظر این یک شانتاژ تبلیغاتی است که اصلاح طلبان در زمان گرفتن رای از ملت مطرح می کنند چرا که حکومت هیچ گاه مردم را از هم جدا نکرده است!

نماینده جامعه اسلامی همچنین در مورد موضوع نشست که  به نام رونق اقتصادی بود نیز پرسید چطور می خواهید بحث معیشت مردم که دولت روحانی در آن توفیق نداشته  و به جای تکیه برتوان داخلی وقت خود را معطوف به مذاکره با غرب کرده است   حل کنید؟

طرح دوفوریتی را گفتند امضا کنید امضا کردم!

که مازنی در پاسخ به سوال وی گفت: طرح دوفوریتی در زمانی که  سخنرانی  علی مطهری در مشهد لغو شد و بعد کشور در یک التهاب قرار گرفت توسط یوسفیان ملا نماینده اصولگرای آمل که از حقوقدانان است مطرح شد چراکه جلوگیری از سخنان قانونی افراد کار درست و صحیح نمی باشد به عنوان مثال بنده می خواستم همین حرفها را در راهپیمایی 22 بهمن بگویم  و اتفاقا وقتی مانع سخنرانی می شوند کل جامعه  آگاه می شوند.

مازنی در ادامه پاسخ داد، یوسفیان ملا وقتی طرح را ارائه کرد بنده گفتم این طرح کاملی نیست ولی وی اصرار کرد امضا کنید بعد بر روی آن کار کارشناسی می کنیم و هم نمایندگان اصولگرا و هم اصلاح طلبان امضا کردند ولی به احترام عارف نام وی را در صدر لیست قرار دادند.

البته نمایندگان تردید داشتند که آن چیزی که آنها امضا کردند شبیه به موارد اولیه نیست و فعلا در حال بررسی است.

مازنی گفت سوال باید در زمان وقت پرسش و پاسخ انجام شود و در هنگام سخنرانی خطیب مجلس را به هم زدن دقیقا مانند عمل ساواکی ها در زمان انقلاب می باشد  چرا که در زمان انقلاب عده ای ساواکی برای برهم زدن سخنرانی صلوات می فرستادند ، آیا جلوگیری از عمل ساواکیها کار غلطی است و به نظرم به شما دانشجویان اشتباه مطلب را رساندند.!

هتاکان عاشورا باید بگویند غلط کردیم

مازنی گفت: کسی نمی گوید که بگوییم شتر دیدی ندیدی! و به نظرم هتاکان روز عاشورا ی 88 باید بگویند غلط کردیم اما اگر بنا به رسیدگی است باید ببینیم هتاکی دوم خرداد را چه کسانی راه انداختند ! این افراد ممکن است منافقین و یا جاسوس موساد باشند!

اگر بنا است هتک حرمتها رسیدگی شود به هتک حرمت کنندگان عصر عاشورای سال 76  نیز باید رسیدگی شود در حالی که بزرگوارانی که به نام آنها این کارناوال به  راه  افتاد مقصران که اتفاقا شناسایی هم شدند را عفو کردند و لذتی که در عفو می باشد در انتقام نیست!!!

ومی بایست تمام آن اتفاقاتها از حادثه کهریزگ  گرفته تا کسانی که به رای مردم احترام نگذاشتند همه باهم مورد رسیدگی قرار بگیرند و ما در این زمینه مشکلی نداریم.

مازنی در پاسخ به مسئله بد حجابها نیز گفت منظورم این نیست حکومت آنها را جدا کرده و این یک مثال کلی بود که گفتم .

روحانی هنوز در حال آوار برداری است

وی در پاسخ به عدم توانایی دولت در حل مشکلات نیز گفت: به نظرمن دولت روحانی از زمان روی کار آمدن با دو مشکل بزرگ روبرو بود اولین مشکل آوار برداری از خرابه هایی بود که از دولت قبل باقی ماند که بخشی  به علت سوء تدبیر دولت قبل و بخشی به خاطر تحریمهای ناجوانمردانه بوده است! وی مشکل دوم را جدا نکردن مرز منافع ملی و جناحی دانست و استیضاح وزیر راه را هم در این راستا ارزیابی کرد!!

در ادامه علیرضا وریج کاظمی نماینده بسیج دانشجویی نیز دو پرسش را مطرح کرد و گفت آیا کشور ما در حالت رکود به سر می برد یا رونق اقتصادی؟  و عملکرد دولت در اقتصاد مقاومتی را چگونه ارزیابی می کنید؟

مازنی در پاسخ گفت:  در زمینه رکود باید گفت فریب رسانه ها را نخورید واقعیت این است اصلاح طلبان رسانه ای ندارند مگر این تریبونی که گاهی اجازه می دهند گاهی نمی گذارند  مواضع خود را اعلام می کند.

در زمینه وضعیت اقتصادی باید گفت اگر دولت می خواست وضعیت اقتصادی سال 92 را ادامه دهد و با کشورهایی مانند ونروئلا رابطه خود را ادامه می داد وضع ما چگونه می شد! در حالی که امرو آن کشور در تورم بالای 700درصد قرار دارد!!

وی گفت: باید طوری عمل کنیم که سرمایه گذاران داخلی و سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور و سرمایه گذاران خارجی را جذب کنیم و متاسفانه در کشور کسانی فکر می کنند همه کشورها دزد هستند و ما فقط خوب هستیم! و چه اشکالی دارد که طبق قانون بتوانیم  سرمایه های خارجی را جذب کنیم!!!

بی اطلاعی از قانون ممنوع التصویری خاتمی

وی در خصوص سوال یکی از دانشجویان در مورد  اینکه برای رفع ممنوع التصویری خاتمی چه اقدامی کردید و آیا این کار قانونی است؟ نیز توضیح داد: بنده از معاونین شورای امنیت ملی و قوه قضاییه در این رابطه سوال کردم و هیچ  مصوبه ای در این زمینه وجود ندارد!! در همین حین یکی از دانشجویان با اشاره به اصل 298شورای امنیت که توسط محسنی اژه ای اشاره شد، این اقدام را قانونی دانست، که مازنی مجبور شد تا اذعان کند حتما این مسئله را از محسنی اژه ای و شمخانی خواهم پرسید.

وی ادامه داد ، شخصا در رابطه با رفع ممنوع التصویری خاتمی کاری نکردم ولی اقداماتی از سوی عارف و لیست امید انجام شده و در حال پیگیری است.

مازنی در مورد پیش بینی آینده برجام نیز گفت: به نظرمن ترامپ بیشتر از اوباما در این قضیه کشور ما را اذیت نخواهد کرد و طرف حساب ما فقط آمریکا نیست بلکه 6 کشور دیگر نیز طرف قرداد برجام هستند که اگر در کشور همدلی و انسجام باشد این مشکلات برطرف می شود و آمریکا بار دیگر هیچ غلطی نمی تواند بکند.

دولت به فکر رابطه با آمریکا نیست

نماینده اصلاح طلب تهران در خصوص اینکه چرا دولت، ایجاد امید در کشور را منوط به رابطه با آمریکا می داند گفت: به نظرمن دولت هیچ علاقه ای به ایجاد رابطه با آمریکا ندارد و فقط در زمینه انررژی هسته ای و زیر نظر رهبری این مذاکرات انجام شده است .

 وی اذعان کرد: در دولت قبل رابطه مخفیانه با آمریکا وجود داشت که  دولت جدید فقط آن را علنی کرد!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هتاکان روز عاشورا باید بگویند غلط کردیم/ مقصر اصلی مشکلات اقتصادی همچنان دولت قبلی است!/ دولت در رکود بسر نمی برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..