تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عقب گرد نماینده مردم غرب گلستان در مجلس در پی واکنش امام جمعه شهرستان بندرگز

ساعت: 14:16 منتشر شده در مورخ: 1395/12/04 شناسه خبر: 1045678

در پی حواشی به وجود آمده در خصوص لغو یک سخنرانی صورت گرفت؛

در پی واکنش انقلابی امام جمعه شهرستان بندرگز نسبت به دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در پی لغو سخنرانی یکی از نمایندگان مجلس در این شهر در روز 22 بهمن، نماینده مردم غرب گلستان در گفتگو با خبرگزاری ایرنا، پاسخ امام جمعه شهرستان بندرگز را داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ در پی حواشی به وجود آمده از سوی برخی از افراد سیاسی و شبکه های اجتماعی در پی لغو و عدم سخنرانی یکی از نمایندگان مجلس در شهرستان بندرگز در روز 22 بهمن و نامه دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی به رییس مجلس و همچنین مواضع برخی از نمایندگان در این راستا، واکنش انقلابی امام جمعه شهرستان بندرگز در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته این شهر را در پی داشت.

در همین راستا، امام جمعه شهرستان بندرگز در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته، خطاب به نمایندگان استان گلستان به خصوص "رامین نورقلی پور" رییس مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس، گفت: نمایندگان استان اگر مدعی هستند که لغو سخنرانی در 22 بهمن صورت گرفته، سند ارائه کنند.

وی با انتقاد از نامه مجمع نمایندگان استان به رییس مجلس شورای اسلامی، افزود: شما که در مراسم حضور نداشتید چطور ادعا می کنید که سخنرانی لغو شده است؟ اصلا حضوری از سوی "حجت السلام مازنی" در بندرگز صورت نگرفت که ممانعت یا لغو سخنرانی صورت گرفته باشد.

"حجت السلام حسینی" خطاب به مجمع نمایندگان استان گفت: مردم از شما گلایه دارند به سبب بی توجهی یا کم توجهی نسبت به خشک شدن خلیج گرگان، نسبت به جبران نشدن خسارت باغداران، مردم گلایه مند هستند نسبت به عملکرد ضعیف مسئولان در بخش اقتصادی و اشتغال، مردم ما از نمایندگان مجلس گلایه مند هستند چرا که نمایندگان آن ها به جای آن که به دنبال مطالبات بحق مردم باشند، پیگیر بازی های سیاسی خود هستند.

وی همچنین در ادامه سخنرانی خود در خطبه نماز جمعه ، خطاب به "نور قلی پور" نماینده مردم غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: یا اسناد خود را که مدعی هستید لغو سخنرانی انجام شده ارائه کنید و یا از مردم عذرخواهی کنید. ایشان که در مراسم حضور نداشت نسبت به چه چیزی ابراز ناراحتی کرد و به رییس مجلس نامه نوشت؟

در همین راستا "رامین نورقلی پور" نماینده مردم شهر های غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایرنا، با عقب گرد خود نسبت به مواضع گرفته شده خطاب به امام جمعه شهرستان بندرگز، گفت: "حجت الاسلام مازنی (نماینده مردم تهران)" که برای سخنرانی روز 22 بهمن در بندرگز تعیین شده بود از همکاران ما در مجلس دهم است و وظیفه داریم در دفاع از مقام و جایگاه حقوقی ایشان به عنوان یک همکار دفاع کنیم.

وی اضافه کرد: مجمع با این نگاه نامه ای تنظیم و به هیات رییسه و رییس مجلس تقدیم کرد که در صحن علنی قرائت شود.

"نورقلی پور" تصریح کرد: از ریز موضوع لغو سخنرانی حجت الاسلام مازنی در بندرگز مطلع هستم و کار صحیحی نبود؛ هیچ وقت بدون اطلاعات صحبت نمی کنم؛ چیزهایی هم که در نامه نوشتیم خیلی کلی بود و برحسب وظیفه نمایندگی اینکار صورت گرفته و به هیچکس جسارت نکردیم.

نماینده مردم شهر های غرب گلستان در مجلس اظهار داشت: بنده به امام جمعه بندرگز خیلی احترام می گذارم و قطعا برای ایشان سوءتفاهم پیش آمده و مطمئن هستم که داده های اشتباهی به معظم له داده اند.

وی ادامه داد: امام جمعه بندرگز را به عنوان فردی منطقی و معتدل می شناسم و اظهارات ایشان در خطبه های نماز جمعه برایم غیر منتظره بود.

"نورقلی پور" گفت: در نامه ای که به رییس مجلس نوشتم هیچ اشاره ای به امام جمعه محترم بندرگز نکردیم و بنده احترام ویژه ای برای ایشان قائل بوده و هستم و به خودم اجازه اسائه ادب نمی دهم هر چند ممکن است ایشان مطالبی را به بنده نسبت داده باشد.

با این حال با توجه به حواشی پیش آمده، بهتر است، مسئولین استانی و سیاسی مواضع خود را در برابر فتنه گران و اغتشاش گران سال 88 مشخص کنند، چرا که معظم له، بارها تاکید کردند که کاری که این افراد کردند قابل بخشش نیست و مردم هیچ وقت آن ها را نخواهند بخشید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عقب گرد نماینده مردم غرب گلستان در مجلس در پی واکنش امام جمعه شهرستان بندرگز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..