تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طراح صنعتی مشهور، ال‌جی G6 را بخاطر سادگی، استحکام و ارگونومیک بودن تحسین کرد!

آقای Torsten Valeur یکی از طراحان مطرح در سطح جهان در یک مصاحبه گفت که شانس این را داشته تا گوشی G6 را از نزدیک ببیند و  از آن به عنوان ترکیبی ایده‌آل از شکلی زیبا و هوشمندانه در کنار تجربه کاربری فوق‌العاده توصیف کرد. مواردی که جوهره اصلی یک گوشی را تشکیل می‌دهند.

آقای Torsten Valeur مدیرعامل استودیوی طراحی دانمارکی David Lewis Designers، مورد تمجید شرکت‌های مختلفی بوده و جوایزی مثل iF Design Awards و Good Design Awards را دریافت کرده است. آقای Valeur گوشی G6 را بخاطر تمرکز روی مسائل اصلی و زیبایی که حس محکم بودن را منتقل می‌کنند، تحسین کرد. او با اولین نگاه به این گوشی گفت: G6 می‌تواند راهی به سوی طراحی صنعتی مدرن باشد. زیرا نه تنها ظاهر بسیار زیبایی دارد، بلکه با توجه به نیاز کاربرانش، از نمایشگر FullVision® استفاده کرده که بخاطر حذف هرگونه اضافاتی، چشم‌ها به سمت خودش می‌کشد.

ال‌جی طراحی ساده و مدرنی را به نمایش می‌گذارد و لمس بدنه صیقلی آن لذت بخش است. بدنه فلزی که دورتادور گوشی را گرفته است، حس استحکام در طراحی را در عین درخشندگی به نمایش می‌گذارد. پشت گوشی کاملا صاف و مسطح است و هیچ‌گونه بیرون‌زدگی دوربین برای محافظت ندارد. آقای Valeur همچنین از گوشی G6 بخاطر طراحی ارگونومیک و عملکرد یکی دستی راحت بسیار تعریف کرد. عملکردی که مدیون راحت در دست جا گرفتن گوشی است.

آقای Valeur در آخر گفت: من باور دارم وقتی شما این گوشی را از جیب درمی‌آورید و آن را در دست می‌گیرید، می‌چرخانیدش، نگاهش می‌کنید و یا بازی می‌کنید، حتما از این همه توجه و  کوششی که در رعایت تمام جزئیات به کار رفته است لذت خواهید برد.

ادمین

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با آی‌تی‌رسان تجربه کنید...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طراح صنعتی مشهور، ال‌جی G6 را بخاطر سادگی، استحکام و ارگونومیک بودن تحسین کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..