تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : علل بی میلی زنان، خودمان درمان کنیم

رابطه ی جنسی سلامت یکی از عوامل سلامت رابطه ی زناشوئی است. کم شدن میل جنسی نمی تواند بی دلیل باشد. 

از جمله عوامل کم شدن دهنده ی میل جنسی

بی خوابی

بی خوابی و کیفیت نامناسب خواب از جمله عوامل تأثیر گذار بر کم شدن میل جنسی هستند. بهتر است کیفیت خواب خود را ارتقاء دهید.

داشتن اضافه وزن

داشتن اضافه وزن از دیگر عوامل تأثیر گذار در کم شدن میل جنسی است. چاقی و داشت اضافه وزن عملکرد فرد را حین رابطه ی جنسی تحت تأثیر قرار می دهد و می تواند باعث کم شدن میل جنسی در فرد گردد. اگر دچار چاقی و اضافه وزن هستید بهتر است در اسرع وقت وزن خود را کم شدن دهید، کم شدن وزن می تواند به زیاد شدن میل جنسی در شما کمک نماید.

مصرف داورهای ضد افسردگی

در صورتی که از داروهای ضد افسردگی مصرف می کنید باید بدانید که از عوارض جانبی مصرف داروهای ضد افسردگی کم شدن میل جنسی، اختلالات نعوظ و مشکل ارگاسم است. در پژوهش های صورت گرفته، نتایج نشان داده اند که سی درصد افرادیکه مبتلا به افسردگی هستند و از داروهای ضد افسردگی مصرف می کنند دچار اختلالات جنسی هستند.

مصرف نوشیدنی های الکلی

مصرف نوشیدنی های الکلی نیز می تواند باعث بروز اختلالات جنسی در افراد گردد. مصرف بیش از اندازه ی نوشیدنی های الکلی می تواند مانع تحرک جنسی فرد شود.

نزدیک شدن به دوران یائسگی

نزدیک شدن به دوران یائسگی نیز می تواند باعث کم شدن میل جنسی در خانم ها باشد. خشک شدن واژن و درد حین مقاربت می تواند از دلایل کم شدن میل جنسی خانم ها در دوران یائسگی باشد.

حتما بخوانید :   زیباجو : رفتن شی در بینی کودک، راهکار چیه؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : علل بی میلی زنان، خودمان درمان کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..