تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر دفاع ترکیه: "منبج" و "رقه

وزیر دفاع ترکیه: "منبج" و "رقه" جایگزین یکدیگر نیستند

 فیکری ایشیک، وزیر دفاع ترکیه در گفت‌وگو با شبکه خبری (NTV) اعلام کرد: اگر آمریکا به تعهد خود عمل نکند در این صورت ترکیه بررسی‌های خود را انجام خواهد داد. این مساله می‌تواند عملیات رقه را تحت تاثیر قرار دهد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برای ترکیه منبج و یا رقه در اولویت قرار دارد، گفت: این دو شهر جایگزین یکدیگر نیستند.

او درباره عملیات الباب گفت: با توجه به اظهارات مقامات نظامی در حال حاضر عملیات الباب به پایان رسیده است اما برای پاکسازی این شهر نیاز به زمان است اکنون پاکسازی های داخلی محله به محله انجام می‌گیرد.

وی درباره تعداد داعشی هایی که در الباب حضور دارند گفت: به نظر می رسد در حال حاضر کمتر از ۱۰۰ داعشی در شهر باشند برخی از آن ها تک تیرانداز و برخی دیگر مسئول عملیات انتحاری هستند در همین راستا عملیات پاکسازی ادامه دارد.

ایشیک درباره حادثه حمله جنگنده روسی به ساختمانی در الباب که نظامیان ترکیه در آن حضور داشتند گفت: این حادثه نشان داد که نیاز به هماهنگی های بیشتر وجود دارد.

وی درباره مذاکرات روسیه و ترکیه برای دریافت سیستم ضد موشکی S-۴۰۰ ا زمسکو گفت: ترکیه نیاز مند دفاعی ضد موشکی و هوایی است. در حال حاضر ناتو این حمایت را فراهم می‌کند اما ترکیه به چنین سیستم دفاعی برای بلند مدت نیازمند است. مذاکرات هنوز ادامه دارد اما هنوز توافقی در این باره حاصل نشده است.

او اضافه کرد: روابط با آمریکا و ناتو در آینده افزایش خواهد یافت.

52310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر دفاع ترکیه: "منبج" و "رقه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..