تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیرکل ورزش و جوانان: برای توسعه رشته هاکی استعدادیابی در مدرسه انجام شود

محمداسماعیل افضل پور، روز چهارشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های هاکی خراسان جنوبی افزود: بعضی از رشته های ورزشی تاکنون در استان صرفا شکل اسمی داشته و هیات ورزشی این رشته ها فعالیت چشمگیری نداشته اند.
وی اظهار امیدواری کرد: رییس هیات ورزش های هاکی با همکاری اعضای مجمع این هیات زمینه شکوفایی این رشته را در خراسان جنوبی ایجاد کند.
وی ادامه داد: ممکن است زیرساخت لازم برای این رشته در استان فراهم نباشد اما تلاش داریم نیازهای این رشته تامین شود تا در سطح کشور در مسابقات مختلف هیات استانی فعال شود.
وی تاکید کرد: همچنین این هیات در شهرستان های استان فعال که به معنی واقعی فعال شود.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد:10 درصد بودجه فدراسیون مربوط به هیات استان است و رییس فدراسیون تلاش کند با ایجاد رابطه مناسب با فدراسیون مربوط ،این بودجه را کامل دریافت کند.
افضل پور افزود: تصمیم گیری در هیات های ورزشی بر اساس خرد جمعی باشد،تقویم ورزشی تدوین تا این رشته در سطح قهرمانی مطرح شود.
در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های هاکی خراسان جنوبی، سید علی اصغر طهماسبی با کسب حداکثر آرا(13رای ) برای چهار سال به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.
*7559*2047*خبرنگار-امیرشاهین نایبی فر*انتشاردهنده-عباسقلی اشکورجیری*

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیرکل ورزش و جوانان: برای توسعه رشته هاکی استعدادیابی در مدرسه انجام شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..