تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش سارق برای فرار از قانون با گروگانگیری نافرجام خانواده اش در قم خاتمه یافت

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد کرمی در گفت و گویی افزود: با طرح شکایت یکی از کسبه مبنی بر سرقت از مغازه وی، موضوع در دستور کار ماموران آگاهی استان قم قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه ماموران برای بازدید از محل سرقت به مکان مورد نظر اعزام شدند و سرکرده باند که از مجرمان حرفه ای و سابقه دار بود را شناسایی کردند.
وی اضافه کرد: نامبرده در ساعت های خاصی به منزلش تردد داشت که با اطلاع از حضور وی، بلافاصله 2 اکیپ از ماموران به محل مذکور اعزام شدند.
کرمی گفت: در ادامه متهم با مشاهده ماموران اقدام به گروگانگیری همسر خود کرده و ماموران نیز پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شده و در آخر متهم تسلیم قانون شد.
وی افزود: نامبرده در سال های گذشته چندین مرتبه به اتهام سرقت منزل و اماکن خصوصی دستگیر و پس از تحمل کیفر از زندان آزاد شده بود و مجددا به چرخه جرم بازگشته است.

** برای بهسازی فضای اجتماعی وترافیک قم اهتمام بیش از پیش شود
فرمانده انتظامی قم با اشاره به حساسیت ماه پایانی سال بر اهتمام بیش از پیش نسبت به موضوع ترافیک، ‌امنیت، مرمت و بهسازی فضای اجتماعی تاکید کرد.
سردار کاظم مجتبایی در جلسه کمیسیون تحول راهور فرماندهی انتظامی قم، ضمن تاکید بر انجام طرح های امنیت اخلاقی، پلیس راهور و راه استان را مکلف کرد نسبت به آلودگی صوتی و بد پوششی بدون اغماض برخورد کنند.
وی بر پیگیری پلیس راهور برای اصلاح نقاط حادثه خیز در محورهای درون و برون شهری تاکید کرد و گفت: پلیس راهور استان باید با سازمان های متولی در جهت رفع نقاط حادثه خیز جلسات کاربردی برگزار کند.
وی افزود: تابلوهای حمل با جرثقیل باید برای آرام سازی محیط و تسهیل عبور و مرور در ایام نوروز اصلاح شود.
مجتبایی همچنین با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک ویژه ایام نوروز، گفت: این رزمایش در بیست و پنجم اسفندماه با حضور شهرداری، آتش نشانی، امداد و نجات، هلال احمر، ‌اورژانس و نیروی انتظامی برگزار می شود و تمام تلاش خود را برای سفر ایمن مسافران نوروزی بکار می گیریم.

** کشف حدود سه میلیون نخ سیگار قاچاق در قم
رئیس پلیس امنیت عمومی قم گفت: حدود سه میلیون نخ سیگار قاچاق در این استان کشف شد.
سرهنگ جواد قنبری در گفت و گویی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان حین کنترل تردد خودروهای عبوری در محور سلفچگان به یک دستگاه تریلی مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی گفت: راننده و سرنشین تریلی بار خودرو را 2 عدد پایه سوله اعلام کردند که در ادامه و پس از بررسی بارنامه، تناقض در مبدا و مقصد بارگیری محرز شد.
وی افزود: در بازرسی از این تریلی سه میلیون نخ سیگار قاچاق کشف شد و متهمان نیز تحویل مرجع قضایی استان شدند.
/2085/ 6133/ تنظیم کننده: سمیه حیدری ** انتشار- جعفرمسلمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش سارق برای فرار از قانون با گروگانگیری نافرجام خانواده اش در قم خاتمه یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..