تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز عملیات جدید در غرب حلب

کد خبر: ۴۸۵۲۸۴

۸  بازدید

ارتش سوریه حملاتی را از شب گذشته در غرب حلب انجام داد و تلفات جانی و خسارت مالی زیادی به تروریستها وارد کرد. نیروهای مقاومت امروز نیز روند عملیات خود را ادامه دادند.

خبرگزاری فارس: نیروهای سوری و مقاومت پس از سیطره آتش باری بر پل راهبردی الرقه در غرب شهر حلب (شمال سوریه)، از نیمه شب گذشته با آتش سنگین توپخانه و یگان موشکی به شدت مواضع تروریستهای جبهه النصره و تحریرالشام را هدف قرار دادند.


منابع میدانی به بین الملل فارس اعلام کردند که این حملات در شهرک‌های الراشدین 4، الرشدین 5، خان العسل و مرکز تحقیقات علمی انجام شده است.

به دلیل حملات غافلگیرکننده تلفات جانی و خسارت مالی زیادی به تروریست ها وارد آمده است.
از دقایقی قبل هم نیروهای سوری و مقاومت با پشتیبانی جنگنده ها ، یگان موشکی و توپخانه عملیاتی را برای پاکسازی مرکز تحقیقات و الراشدین آغاز کردند و در حال پیشروی به سمت مناطق هستند.

در حال حاضر درگیری بسیار شدیدی در منطقه بین دو طرف در جریان است. درگیریها از سمت جنوب محله ضاحیه الاسد به طرف بازار الجبس هم کشیده شده است.

گروه اطلاع رسانی «الاعلام الحربی» نیز لحظاتی پیش اعلام کرد که نیروهای مقاومت در درگیری با عناصر «هیئة تحریر الشام» موفق شدند بازار الجبس را آزاد کنند.

حملات و شروع عملیات نیروهای سوری و مقاومت در غرب شهر حلب در واکنش به نقض مکرر آتش بس توسط تروریستهاست.

تروریستها ساعتی قبل نیز مجتمع مسکونی سه هزار شهر حلب را با خمپاره هدف قرار دادند که تا کنون آماری از تلفات غیر نظامیان سوری منتشر نشده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز عملیات جدید در غرب حلب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..