تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش نوزاد پس از شنیدن صدای مادرش برای نخستین بار

کد خبر: ۴۸۵۲۶۷

۱۰  بازدید

در اطراف ما همواره کسانی هستند که با مشکلات جسمانی مختلف دست و پنجه نرم می کنند و از این بابت درد زیادی را تحمل می نمایند. ما در این مطلب قصد داریم موردی را به شما نشان دهیم که قلبتان را به درد خواهد آورد.

وبسایت روزیاتو - حامد آل محمد: در اطراف ما همواره کسانی هستند که با مشکلات جسمانی مختلف دست و پنجه نرم می کنند و از این بابت درد زیادی را تحمل می نمایند. ما در این مطلب قصد داریم موردی را به شما نشان دهیم که قلبتان را به درد خواهد آورد.

«متیو سوِنتام» نوزادی است که از بدو تولد بیماری «سیتومگالوویروس» یا «CMV» را به همراه داشته و زندگی اش را با مشکلات فراوانی آغاز کرده است. وی علاوه بر داشتن هپاتیت و کیست مغزی، ناشنوا نیز هست. با این حال بیمارستان دانشگاه کلورادوی آمریکا در ۴ آگوست سال ۲۰۱۶ توانست کار بسیار مثبتی در این زمینه انجام دهد و به نوعی زندگی متیو را دگرگون سازد.

آن ها در ۴ ماهگی یک سمعک ویژه به او هدیه دادند که وی با استفاده از آن می تواند صداهای اطرافش را بشنود. پس از آن که وسیله یاد شده روی گوش او کار گذاشته شد، متیو توانست برای نخستین بار صدای مادرش را بشنود. واکنش او به این اتفاق به قدری جالب و احساسی بود که مادرش «ارین سوِنتام» تصمیم گرفت ویدیوی آن را به اشتراک بگذارد.

ویدیوی زیر این عکس العمل دیدنی را به شما نشان خواهد داد، پیشنهاد می دهیم به تماشای آن بنشینید. 

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

تبدیل اتومبیل به اسنوموبیل با Track N GO



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش نوزاد پس از شنیدن صدای مادرش برای نخستین بار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..